Jos alkuperäistä ei korkean hinnan vuoksi oteta lukuun niin mistä kannattaa hankkia tuo kyseinen varsi?
Eli etsin osaa, jossa hinta ja laatu kohtaisi oikeassa suhteessa

Ei se ole vaihdettavissa. Sehän se yksi ongelma siinä onkin. Varsinainen suunnittelijan älynväläys!saabracing kirjoitti:eikö kukaan oo koittanu vaihtaa sitä pelkkää palloniveltä ??
löytyykö mistään ooppeöista ees irrallista minkä vois tiltata siihen tukivarteen
Tuo on kyllä totta.Minuteman kirjoitti: Vaikka Vh*ttumaista onkin tämä kokonaisten tukivarsien ostaminen yhden pallonivelen vuoksi, niin silti on tämä helppoa verrattuna moniin ja etenkin eräisiin Ranskalaisiin tämän päivän autoihin verrattuna joihin ei voi edes vaihtaa jarrulevyä taikka kilpeä taikka pyörännapaa taikka laakeria vaan koko "moduuli" on ostettava yhtenä klimppinä..
Tuossa on ajatusta. Itsekin olen tuota miettinyt, mutta on jäänyt vielä toteuttamatta. On vaan oltava varovainen pora- ja kierrelastujen kanssa, että ne eivät pääse nivelen sisälle tekemään tuhojaan.MiHä kirjoitti:
Tuli mieleen, että mitäpä jos nivelen kohdalle poraisi reiän, kierteet päähän ja rasvanippa paikoilleen?
Ainakin pääsisi lisäämään rasvaa sisään niin auttaisi ainakin osaksi kestävyyteen.
Kannattaa porata, jos mahdollista, alhaalta ylöspäin, niin fysiikka auttaa asiassa. Ainakin kun varsi on paikallaan autossa.MiHä kirjoitti:Pitää harjoitella vanhalla risalla, kun sen saapi vaihdettua.
Uskoisin sen onnistuvan, kun käyttää pieniä kierroksia ja vaseliinia terään niin lastut tarttuvat siihen, eivätkä mene nivelen sisään...