Karvalakista turbo
Karvalakista turbo
Minkälaisella savotalla -92 tonnariin saisi 900S:n turbokoneen nokalle. Olisi pihalla 900, mietinnässä on paaliinko vai kunnostukseen. Osat voisi riisua raadosta ennen paalausta.
Re: Karvalakista turbo
Myymällä molemmat ja ostamalla turbotonnarin
Muuten on sellanen savotta että jos joudut kyselemään sen laajuutta niin ei kannata edes alkaa

En minä ihan kädetön ole. Saabeista vaan ei ole syvempää kokemusta. Olisin vain kaipaillut tietoja sähköjen, ja antureiden sopivuudesta. Siksihän minä näillä vanhoilla ajan kun niitä pystyy itse pitkälti korjailemaan.
Juu kyllä tuossa aika tavalla hommaa on eikä lopputulos ole niin erikoinen että palkitsisi tai kannattaisi. Ja vielä kun noista autoista saatavat osat ei riitä vaan pitää turbotonnaristakin osia hankkia lisäksi. Suosittelisin noiden autojen myymistä vaikka osina ellei jollei kunto ole hyvä ja ostamaan turbotonnarin valmiina. Ekoja CS:iä saa reilusti alle parilla tonnilla?
Ja multa saa ihan viimeistä vuosikertaa olevan jota on rakennettu ku iisakin kirkkoa reilulla kolmella tonnillaf-19 kirjoitti:Juu kyllä tuossa aika tavalla hommaa on eikä lopputulos ole niin erikoinen että palkitsisi tai kannattaisi. Ja vielä kun noista autoista saatavat osat ei riitä vaan pitää turbotonnaristakin osia hankkia lisäksi. Suosittelisin noiden autojen myymistä vaikka osina ellei jollei kunto ole hyvä ja ostamaan turbotonnarin valmiina. Ekoja CS:iä saa reilusti alle parilla tonnilla?