No niin päivitystä välillä tännekkin.
Nyt sitten on vetaritunnelit korjattu ja siinä ohessa vähän muutakin.
Tässäkin jutussa lähdin paikkailemaan oikean vetaritunnelin pohjasta pikkuista reikää. Tuon reiän päällä oli parilla heftillä peltipala ja sikamassaa päällä.
Lopulta sitten piti rakennella peltiä tuonne iskarikiinnikkeelle asti , kun lahottajasieni oli tehnyt tehtäviään
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
.
Onneksi vasen puoli ei ollut ihan niin paha korjattava. Tosin siinä oli aiemmin oikaistu korjauksessa laittamalla vahva pelti lappu pohjapuolelle muutamalla huonolla heftillä ja päällä sikamassaa, lähti aika helposti sormin irti. Ja sekin piti loppujen lopuksi korjata korjauspellillä.
Siinäpä rakennellessa meni pari päivää ja mukana ei ole vielä etupään tuentojen purku , joka oli ruostuneiden pulttien kanssa melkomoinen savotta.
Sitten taas vuorossa hioa vähän saumoja ja putsailla kaikki törky pois , että voisi käsitellä korjaukset por-15 maalilla . Sitten jotain ruostesuoja-aineita ja kiveniskumassaa etupyöräkoteloihin. Samalla putsailla pyöräntuennat ja käsitellä nekin samalla , ennen kasaamista.