onko rek. EJP-834 tuttu?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
bomberfighter
"Tuplakaasari"

onko rek. EJP-834 tuttu?

Viesti Kirjoittaja bomberfighter »

tuli ostetua tuollainen grafiitinharmaa -88 2T 9000. Mittarissa on sen verran matkaa että kiinnostais historia jonkun verran.. Lähinnä tuo kaikki tehopuolelle liittyvä ja miksi ei muutenkin..

Hieman tehoja tekis mieli ja rajoja kokeilla...tietty pienellä budjetilla mitä nyt 2 alle 3v lapsen isänä voi.. Nyt on tiettävästi putkisto tehty ja vapaavirtaussuodatin vaihdettu. Mut muusta ei tietoa. Ainakin keskikonsolin alimmassa laatikossa on ollut kiinni 52mm mittari, liekkö ahtomittari..

Oon melko vihreä turboharrastaja ja pyydän sitä anteeksi.. Mut nokka kohti seikkailuja.
SAAB 9000 2T -89 STAGE 2
Rymy
"Kaasari"

Re: onko rek. EJP-834 tuttu?

Viesti Kirjoittaja Rymy »

Perskule ku ei enää oo tullu tätä foorumia seurattua ku auto on nykyään Astra GTC Turbo ja olinpaikka Shanghai :D

On tosiaan mun vanha kärry...mitäs tuohon nyt olis tehty. Ainakin ovet on rapeet ellei kukaan ole niitä sen koomin hitsaillut (möin auton keväällä 08). Sähköantenni kiinnitetty ihan järjettömällä ranetuksella...alusta oli aika finaalissa jos oikein muistan. Seuraava omistaja oli joku amis lohjalta joka vissiin kutitteli niitä tehoja siitä ja taisipa muokata putkistoakin jotenkin...mutta hemmetin jämpti vehje muuten! Mutta kenkäähän tuo on saanut ku mittarissa visiin jo puol milliä. Eipä siinä, meni vielä kivasti 230km/h ku mä sillä ajelin :D

Mun aikana vaihdettu mm. bensapumppu, ilmansuodatin ja tulpat sekä pohjaan laitettu paikka. Lämppärin puhallinta on korjattu vähän sinnepäin eli saattaa myös temppuilla. On muuten jonkun turkulaisen poliitikon vanha edustuspeli, ja ainakin allekirjoittaneen mielestä vielä aikas tyylikäs laite jos ei kyseinen heppu ole sitä tyystin pilannut. Ja ainakin mä hinkkasin niitä nahkapenkkejä aikoinaan hienoon kuntoon :P

EDIT: Ja hyvä kuulla että joku pitää autosta huolta, oli helvetin kliffa peli ajella :) Pistä joskus kuvia nettiin äläkä tunaroi siitä mitään teinipaskaa, oli jo aikoinaan kova homma irroitella kaikkia helvetin sumuvaloja ja pakoputkenpäitä tosta ku ite sen ostin :D Ittekin varmaan palaan saabbikuskiks sitten kun ne rupee taas tekee saabeja eikä ooppeleita.
Vastaa Viestiin