Saab 9000 alipaineletkut
Saab 9000 alipaineletkut
Eli olisi tämmöinen ongelma. Veljelläni on Saab 9000 -87 2.0T ja se haluais tietää miten nuo alipaineletkut kuuluu olla siellä moottorissa. Että olisiko jollain jotain kuvia miten ne pitää laittaa tai osoitetta mistä näkis mitenkä ne kuuluu olla? Kiitos etukäteen!
Saabismi on sairautta, turbo-Saabismi on hulluutta... Hulluna on kiva olla 

9000CD23T kirjoitti:http://www.hut.fi/~jus/saab/9000/uudet/ ... etkut1.gif
Kyllä toi HAKU toiminto on sitten mainio..
Millä sanalla muuten hait?
Koetin itsekin hakea, mutta onnistumatta..
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
turbo and alipaineletkut.Isolohko kirjoitti:9000CD23T kirjoitti:http://www.hut.fi/~jus/saab/9000/uudet/ ... etkut1.gif
Kyllä toi HAKU toiminto on sitten mainio..
Millä sanalla muuten hait?
Koetin itsekin hakea, mutta onnistumatta..
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
uusi kysymys
Pystyykös bensanpumpun pianeita nostaa jotenkin itse kun tarvis niitä nostattaa hieman... Ja sit olis vielä semmoinen vika, mistä johtuu että se alkaa nykimään kun kierrokset on n. 3000? Voisiko johtua että se ei saa tarpeeksi bensaa?
Saabismi on sairautta, turbo-Saabismi on hulluutta... Hulluna on kiva olla 
