Pikkuvikojen korjailua (SCC, sähkölasi, ym)

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
cealdyn
"Ruisku"

Pikkuvikojen korjailua (SCC, sähkölasi, ym)

Viesti Kirjoittaja cealdyn »

Teinpä listaa noista pikkuvioista mitä alkaisi korjailemaan kun on ylimääräistä aikaa.. :D elikkä seuraavaa löytyy:

- SCC ja ajotietokoneen digitaalinumerot himmeät

Ilmeisesti fotodiodi (vai fototransistori?) on mennyt? Lähteekö tuo SCC irti kun vaan kampeaa jollakin suoraan eteenpäin? Tietääkö joku korvaavaa osaa?

- Kuskin sähkölasi repsottaa hieman vasemmallepäin avatessa. Menee kuitenkin ylös asti.

Ohjurin kiskon hitsaus pettänyt? Oven verhoilut kannattanee irroittaa näillä ohjeilla? http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=12&t=86498

- Ajotietokone ei näytä automaattilaatikon vaihdetta

Tästä ei ole oikein hajua mistä voisi vikaa lähteä etsimään.. kepin juuressa varmaankin jossain tunnistin mikä sytyttää ajotietokoneelle sitten ledin mutta mistä lähteä etsimään? Vika mahdollisesti mittaristolla?

- Kiitoksia jo etukäteen avusta, ei ole isoja vikoja mutta ärsyttäviä kun alkaa tarpeeksi kertymään :?
9000 CDE 2.3TA -96 Stage1 170tkm
pevi
"Hölösuu"

Re: Pikkuvikojen korjailua (SCC, sähkölasi, ym)

Viesti Kirjoittaja pevi »

Älä vaan lähde kaivelemaan SCC:tä. Hätävilkkupäälle, jolloin voit ko. kytkimen irrottaa paljastuneista koloista ruuvimeisseleillä ( 2 kpl ). Keskisormi aukosta sisään ja SCC ulos voimakkasti kampeamalla. Itse olen taivuttanut koukon ko. hommaan...
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
cealdyn
"Ruisku"

Mimmi kirjoitti:Fototransistori, tyyppi löytyy ETSIllä.
Todennäköisesti.
Manuaalin EDU, korjaa vaihtamalla automaatin EDUun.
Ok, kiitoksia.

Kirjoitin vähän huonosti... EDUssa siis näkyvät nuo vaihteet R D P jne mutta niitten alla ei pala valo valitun vaihteen mukaan.
cealdyn
"Ruisku"

pevi kirjoitti:Älä vaan lähde kaivelemaan SCC:tä. Hätävilkkupäälle, jolloin voit ko. kytkimen irrottaa paljastuneista koloista ruuvimeisseleillä ( 2 kpl ). Keskisormi aukosta sisään ja SCC ulos voimakkasti kampeamalla. Itse olen taivuttanut koukon ko. hommaan...
Noniin, hyvä.. kiitoksia vinkistä :)
Vastaa Viestiin