"Tuplaputket" og900

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

"Tuplaputket" og900

Viesti Kirjoittaja Make »

Missähän voisi teettää kummaltakin puolelta tulevat putkenäät satkuun? Mielellään Oulun lähellä?
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

ja oiskohan kellään kuvia moisista ideoista??? kun itelläkin pyöriny mielessä semmonen idea.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: "Tuplaputket" og900

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Make kirjoitti:Missähän voisi teettää kummaltakin puolelta tulevat putkenäät satkuun? Mielellään Oulun lähellä?
TAAAAAAS pukkaa Makella uutta projektia.Tästä näämme että auto ei ole koskaan valmis.Muuten joko sivupalat on paikalla :?:
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: "Tuplaputket" og900

Viesti Kirjoittaja Make »

SEPA kirjoitti:
Make kirjoitti:Missähän voisi teettää kummaltakin puolelta tulevat putkenäät satkuun? Mielellään Oulun lähellä?
TAAAAAAS pukkaa Makella uutta projektia.Tästä näämme että auto ei ole koskaan valmis.Muuten joko sivupalat on paikalla :?:
Pidelly vähän flunssaa. Ei ole uskaltanut mennä talliin. Kohta laitan ne sivupalat :lol:
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Se tarttee tehdä itse.
Haaraa akseliylityksen jälkee ja siitä suorilla ja mutkasilla putkilla vaa kasaamaan!
Itellä sama rojekti edessä!!!
Saabiton saabisti
#1470
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Ainaski autokorjaamo Vepsäläinen Rajakylässä ois tehny mielellään minulle vanhaan turbooni tuplaputket.
Iiroon ei enään viitsi suunnitellakkaan :roll:
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

vuorpe kirjoitti:Se tarttee tehdä itse.
Haaraa akseliylityksen jälkee ja siitä suorilla ja mutkasilla putkilla vaa kasaamaan!
Itellä sama rojekti edessä!!!
Mää aattelin laitta kahella akseli ylityksella ja semmolla äänen vaimentajalla mihin menee 3" putki ja lähtee 2kpl 2.25" ta 2.5"
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Tuplaylitykset on ainoa oikea tapa! Muut on pelkkä stylinkiä :) Helppo täällä on huudella vakioputkella 8O

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

peinu kirjoitti:Tuplaylitykset on ainoa oikea tapa! Muut on pelkkä stylinkiä :) Helppo täällä on huudella vakioputkella 8O
Kyllä se on pelkkää styylinkiä niin kauan kun se haarautuu uudestaan. Yleensäkin tuplaputket rivikoneessa on aika turhaa touhua, varsinkin 4-pyttyisessä. Ostakaa pojat hyvä 96, siihen voi hyvällä omatunnolla rakentaa tuplaputket kun menee kansista lähtien eri puolilla autoa :)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Saab.96
"Hölösuu"
Viestit: 4073
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

qaw kirjoitti:
peinu kirjoitti:Tuplaylitykset on ainoa oikea tapa! Muut on pelkkä stylinkiä :) Helppo täällä on huudella vakioputkella 8O
Kyllä se on pelkkää styylinkiä niin kauan kun se haarautuu uudestaan. Yleensäkin tuplaputket rivikoneessa on aika turhaa touhua, varsinkin 4-pyttyisessä. Ostakaa pojat hyvä 96, siihen voi hyvällä omatunnolla rakentaa tuplaputket kun menee kansista lähtien eri puolilla autoa :)
Nimenomaan!! V4:n jytinää isoista tuplaputkista ei voita mikään!!!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

qaw kirjoitti:Kyllä se on pelkkää styylinkiä niin kauan kun se haarautuu uudestaan. Yleensäkin tuplaputket rivikoneessa on aika turhaa touhua, varsinkin 4-pyttyisessä. Ostakaa pojat hyvä 96, siihen voi hyvällä omatunnolla rakentaa tuplaputket kun menee kansista lähtien eri puolilla autoa :)
No kukapa tuplaputkilla lisätehoa rivikoneesta hakeekaan. Pelkkää stylinkiä se on. Toiset tykkää ja toiset naureskelee. Onhan yhä useammassa uudessa rivikoneella varustetussa autossa tuplaputket jo tehtaan jäljiltä ja sama se on monta pyttyä on rivissä. Ei kai se mikään v-koneen yksinoikeus ole...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

"toiset tykkää äidistä,toiset tyttärestä" :wink:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
jari
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:30
Paikkakunta: 81720

-

Viesti Kirjoittaja jari »

toiset tykkää äidistä ja toiset taas isästä :?:
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Milli kirjoitti:"toiset tykkää äidistä,toiset tyttärestä" :wink:
Ja toiset molemmista.Kyllä v-8 kone ainoo on jossa nuo sulatan.Kun näkee jonkun nissanin missä on tuplaputket ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Saabiton saabisti
#1470
Vastaa Viestiin