"Tuplaputket" og900
"Tuplaputket" og900
Missähän voisi teettää kummaltakin puolelta tulevat putkenäät satkuun? Mielellään Oulun lähellä?
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: "Tuplaputket" og900
TAAAAAAS pukkaa Makella uutta projektia.Tästä näämme että auto ei ole koskaan valmis.Muuten joko sivupalat on paikallaMake kirjoitti:Missähän voisi teettää kummaltakin puolelta tulevat putkenäät satkuun? Mielellään Oulun lähellä?

Re: "Tuplaputket" og900
Pidelly vähän flunssaa. Ei ole uskaltanut mennä talliin. Kohta laitan ne sivupalatSEPA kirjoitti:TAAAAAAS pukkaa Makella uutta projektia.Tästä näämme että auto ei ole koskaan valmis.Muuten joko sivupalat on paikallaMake kirjoitti:Missähän voisi teettää kummaltakin puolelta tulevat putkenäät satkuun? Mielellään Oulun lähellä?

Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Mää aattelin laitta kahella akseli ylityksella ja semmolla äänen vaimentajalla mihin menee 3" putki ja lähtee 2kpl 2.25" ta 2.5"vuorpe kirjoitti:Se tarttee tehdä itse.
Haaraa akseliylityksen jälkee ja siitä suorilla ja mutkasilla putkilla vaa kasaamaan!
Itellä sama rojekti edessä!!!
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Kyllä se on pelkkää styylinkiä niin kauan kun se haarautuu uudestaan. Yleensäkin tuplaputket rivikoneessa on aika turhaa touhua, varsinkin 4-pyttyisessä. Ostakaa pojat hyvä 96, siihen voi hyvällä omatunnolla rakentaa tuplaputket kun menee kansista lähtien eri puolilla autoapeinu kirjoitti:Tuplaylitykset on ainoa oikea tapa! Muut on pelkkä stylinkiäHelppo täällä on huudella vakioputkella

9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Nimenomaan!! V4:n jytinää isoista tuplaputkista ei voita mikään!!!qaw kirjoitti:Kyllä se on pelkkää styylinkiä niin kauan kun se haarautuu uudestaan. Yleensäkin tuplaputket rivikoneessa on aika turhaa touhua, varsinkin 4-pyttyisessä. Ostakaa pojat hyvä 96, siihen voi hyvällä omatunnolla rakentaa tuplaputket kun menee kansista lähtien eri puolilla autoapeinu kirjoitti:Tuplaylitykset on ainoa oikea tapa! Muut on pelkkä stylinkiäHelppo täällä on huudella vakioputkella
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
No kukapa tuplaputkilla lisätehoa rivikoneesta hakeekaan. Pelkkää stylinkiä se on. Toiset tykkää ja toiset naureskelee. Onhan yhä useammassa uudessa rivikoneella varustetussa autossa tuplaputket jo tehtaan jäljiltä ja sama se on monta pyttyä on rivissä. Ei kai se mikään v-koneen yksinoikeus ole...qaw kirjoitti:Kyllä se on pelkkää styylinkiä niin kauan kun se haarautuu uudestaan. Yleensäkin tuplaputket rivikoneessa on aika turhaa touhua, varsinkin 4-pyttyisessä. Ostakaa pojat hyvä 96, siihen voi hyvällä omatunnolla rakentaa tuplaputket kun menee kansista lähtien eri puolilla autoa
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429