MacTurbo kirjoitti:Yritin olla kohtelias takanatulevalle BMW-kuskille Ristiinantiellä ja vaihdoin oikeanpuoleiselle kaistalle ennen liikennevaloja.
Mutta kaveri ei halunnutkaan mennä valoista edelle
Muistitko myös reippaan kiihdytyksen jälkeen jättää nopeuden tasan rajoituksen mukaiseen tai varmuuden vuoksi 10 % alle ? Sillä tavalla saa usein aikaan ilmaista sirkushuvia hyvin suurella todennäköisyydellä jos taakse jäi joku saksalainen laatumerkki.
Jokasyksyinen ilmiö; jalankulkijoilla ja koiraa kusettavilla pyöräilijöillä ei niin minkäänsortin heijastinta.
Yhdellä mukulalla oli haalarissa lahkeessa heijastin - jotta sen verran oli poikkeusta.
Tämä siis (osittain) valaistulla alueella, tuolla korvessa sentään väki ymmärtäää laittaa turvaliivin päällensä - vielä kun noi paikallisella ratsastustallilla käyvät teinit ymmärtäis olla tunkematta hevosinensa tielle - varsinkaan pimeässä...
miksaus kirjoitti:Turussa, tampereen valtatiella aamulla 8.00 aikoihin tumma koreamaasturi, jossa pillit päällä ja maskissa sekä takalasissa siniset vilkut. Mitä v****a onko posliineilla kinkkimaastureita? Joku pipopää tota ainakin ajoi ?!?!?
MacTurbo kirjoitti:Yritin olla kohtelias takanatulevalle BMW-kuskille Ristiinantiellä ja vaihdoin oikeanpuoleiselle kaistalle ennen liikennevaloja.
Mutta kaveri ei halunnutkaan mennä valoista edelle
Muistitko myös reippaan kiihdytyksen jälkeen jättää nopeuden tasan rajoituksen mukaiseen tai varmuuden vuoksi 10 % alle ? Sillä tavalla saa usein aikaan ilmaista sirkushuvia hyvin suurella todennäköisyydellä jos taakse jäi joku saksalainen laatumerkki.
Vaikka en saksalaisella laatumerkillä ajakkaan niin teen juuri aina noin. Mahd. nopea kiihdytys sallituun nopeuteen ja vakkari päälle. Aika moni pk-seudun 9-3 ja 9-5 kuski on viihdykkeen sen jälkeen tarjonnut. Omasta kulkuvälineestä riippumatta.
Niin, tässä nimenomaisessa tapauksessahan taakse jäi Bemari, eikä suinkaan saksalainen laatumerkki.
Audi TT:n, jolla oli pujottelusta päätellen kiire. Ihme, ettei tappanut ketään. Oli koko ajan sata metriä edelläni pujotellen kaistalta toiselle, kun lopulta saavuimme risteykseen, josta käännyin oikealle, olin jo TT:n edellä. Että se siitä kaistapujottelun hyödystä...
9-5T kirjoitti:
Voiko oikeasti olla niin utelias että tekee maksullisen kyselyn ja ilmoittaa tuloksen nettiin.
Kyllä itseäni ainakin jonkin verran kiinnostaa omilla kotinurkilla pyörivät sivarit. En ole kyllä koskaan jaksanut ko. palveluun tehdä mitään kontribuutiota, mutta käytän mielelläni, joten hyvä että niitä vielä uteliaampia löytyy.
#3892
9-3 SS Aero '04 "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Poliisit jotka oli liian mukavuuden haluisia, eivät viitsineet nousta autosta sakottamaan kahta autoa jotka oli pysäköity pysähtymis kielto alueelle, (tuossa paikassa on parhaimillaan ollut 6 autoa) turunlinnantiellä, itäkeskuksessa, idänpisteen yläpuolella. Samalla pätkällä oli genlemans clubin valkoinen limusiini jalkakäytävällä tops sportin kohdalla.
Tyylikkäästi vetäsivät ohi, ei edes jarruvalot vilkahtaneet.
masas kirjoitti:Poliisit jotka oli liian mukavuuden haluisia, eivät viitsineet nousta autosta sakottamaan kahta autoa jotka oli pysäköity pysähtymis kielto alueelle, (tuossa paikassa on parhaimillaan ollut 6 autoa) turunlinnantiellä, itäkeskuksessa, idänpisteen yläpuolella. Samalla pätkällä oli genlemans clubin valkoinen limusiini jalkakäytävällä tops sportin kohdalla.
Tyylikkäästi vetäsivät ohi, ei edes jarruvalot vilkahtaneet.
Siellä nyt muutenkin vallitsee vähän villin lännen lait liikenteen suhteen. 17 vuoden asuinkokemuksella olen sen huomannut.
Tuo on muuten hyvä paikka pysäköidä, jos pitää käydä esim. nopeasti postissa.
Kehä III:lla ja II:lla perinteiset tutkaratsiat, eilen olivat Tuusulantiellä.
Merituulentiellä edelläni ajoi Volvo V50, joka koukkasi puoliksi bussipysäkille isoon lätäkköön ja kasteli bussia odotelleen maahanmuuttajan (ihonväristä päätellen).
Ooppel ehkäpä corsan joka suivaantui kun ohitin sen. mateli 80 alueella 70 ja kun näki että pistin vilkun vasemmalle niin kuljettaja löysi sen oikeanpuolimmaisen polkusimen. 130 asti se pysyi sen verran lähellä jotten päässy sen eteen "aivan sujuvasti" Mutta onneksi saabissa oli vielä voimaa reservissä ja sai hajurakoa
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77