9-3 lcd-näyttöpaneeli
9-3 lcd-näyttöpaneeli
Ajatuksissa olisi 9-3 vm.98 osto ja auto vaikuttaa muuten asialliselta peliltä, mutta se ajotietokoneen / radion yhteinen lcd-paneeli on pixelivikainen eli siinä eivät kaikki merkit näy ja näin ollen siitä ei oikein saa selvää.
Onko tuo korjattavissa ja missä haarukassa korjaus liikkuisi?
Voiko ko.paneelin vaihtaa ja onko noita saatavilla uusina / käytettyinä?
Onko tuo korjattavissa ja missä haarukassa korjaus liikkuisi?
Voiko ko.paneelin vaihtaa ja onko noita saatavilla uusina / käytettyinä?
900S 2.3 Talladega 1997
-
- "Aero"
Re: 9-3 lcd-näyttöpaneeli
Kiitos linkeistä. Ei oikein osannut Etsi-toiminnolla haku, kun ei ollut ko.vehkeen nimi tiedossa
...
Täytyy koettaa näprätä tuo kuntoon itse.
Mutta jos jollain olisi myytävänä ehjä SID2, niin yv:llä yhteyttä.

Täytyy koettaa näprätä tuo kuntoon itse.
Mutta jos jollain olisi myytävänä ehjä SID2, niin yv:llä yhteyttä.
900S 2.3 Talladega 1997
Noissa vanhoissa linkeissä viitataan Keskuhuolto Sytelä Oy:n. Löysin firmasta infoa googlettamalla:
Keskushuolto Sytelä Oy Takkatie 7 A, 00370 HELSINKI 09 3921408. Fax 09 3921408. Matkapuh 050 5324708. Sähköposti jsytela@jahoo.co.uk
Mutta YTJ antaa tiedoksi, että ko.pulju olisi mennyt konkkaan
http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yav ... ;1631;1678
Olisiko kelläään tietoa löytyykö suomen maasta yhtään korjaamoa, joka noita SIDien ja ACC-paneeleitten pixeliongelmia korjaisi? Luulisi löytyvän kun tuntuu olevan aika lailla yleinen ongelma?
Olisi hienoa saada tänne asiasta päivitystä
Ja jos täältä löytyy kaveria, joka noita korjailee niin laita yv:tä!
Mulla onkin asiasta jo ostosilmoitus tuolla Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet -osiossa.
Ja voiko autolla ajella ilman tuota SIDiä ja ACC-yksikköä?
Keskushuolto Sytelä Oy Takkatie 7 A, 00370 HELSINKI 09 3921408. Fax 09 3921408. Matkapuh 050 5324708. Sähköposti jsytela@jahoo.co.uk
Mutta YTJ antaa tiedoksi, että ko.pulju olisi mennyt konkkaan
http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yav ... ;1631;1678
Olisiko kelläään tietoa löytyykö suomen maasta yhtään korjaamoa, joka noita SIDien ja ACC-paneeleitten pixeliongelmia korjaisi? Luulisi löytyvän kun tuntuu olevan aika lailla yleinen ongelma?
Olisi hienoa saada tänne asiasta päivitystä
Ja jos täältä löytyy kaveria, joka noita korjailee niin laita yv:tä!
Mulla onkin asiasta jo ostosilmoitus tuolla Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet -osiossa.
Ja voiko autolla ajella ilman tuota SIDiä ja ACC-yksikköä?
900S 2.3 Talladega 1997
Mites olis tämä Englannissa oleva palvelu, muistelen että siitä on positiivisia kokemuksia http://www.saabdisplayrepair.co.uk/acc-repair.html
Se on pikkasen tuurikauppaa kuinka hyvin itse puukottamalla onnistuu korjaamaan, itselleni onnistuin noin neljännellä metodilla (nyt on pysynyt yli vuoden pikselit) joten muille noiden korjausten tekeminen on vähän perävalotakuuhommaa.
Se on pikkasen tuurikauppaa kuinka hyvin itse puukottamalla onnistuu korjaamaan, itselleni onnistuin noin neljännellä metodilla (nyt on pysynyt yli vuoden pikselit) joten muille noiden korjausten tekeminen on vähän perävalotakuuhommaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Kiitos Mimmi vastauksesta, mutta millä ETSUllä pitäisi etsiä ja olisiko mahdollista yksinkertaisesti vain postata firman nimi suoraan tähän ketjuun?Mimmi kirjoitti:ETSUllä löydät Suomesta liikkeen, joka korjaa noita, brittiläinen liike on osoittautunut edullisemmaksi vaihtoehdoksi.
900S 2.3 Talladega 1997
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Luettuani nuo yllä olevat vanhat ketjust asiasta tulin siihen tulokseen, että minun kannattaa ainakin jättää korjaus muillevesa67 kirjoitti: Se on pikkasen tuurikauppaa kuinka hyvin itse puukottamalla onnistuu korjaamaan, itselleni onnistuin noin neljännellä metodilla (nyt on pysynyt yli vuoden pikselit) joten muille noiden korjausten tekeminen on vähän perävalotakuuhommaa.

900S 2.3 Talladega 1997
Jos lähettää SIDin tai ACC-yksikön huoltoon ja vaihtaa sitten toimivan takaisin, niin täytyykö ko.laitteita esim.ohjelmoida uudelleen tms. vai toimiiko homma tietokonetermiä käyttäen "plug&play" ?
Noiden irroittamisesta olikin vanhoissa ketjuissa hyviä neuvoja, mutta onko niissä kiinni montakin piuhaa / kaapelia ja onko niiden irrottamisessa jotain erityistä mitä pitäisi huomiioida?
Noiden irroittamisesta olikin vanhoissa ketjuissa hyviä neuvoja, mutta onko niissä kiinni montakin piuhaa / kaapelia ja onko niiden irrottamisessa jotain erityistä mitä pitäisi huomiioida?
Viimeksi muokannut tkrakas, La Marras 21, 2009 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900S 2.3 Talladega 1997
Tarkoittaako mimmi mahdollisesti noita ulkomaan puljuja? Onko epäluulolle perusteluita?Mimmi kirjoitti:Riippuu saatko omasi takaisin.
900S 2.3 Talladega 1997
ACC unitit ovat plug and play.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Toistan kysymykseni vielä, koska vastausta en ole saanut eli kun ottaa SIDin irti ja laittaa ehjän takaisin täytyykö se ohjelmoida jotenkin esim. TECHillä vai toimiiko heti ilman erillisiä kommervenkkejä?
900S 2.3 Talladega 1997