Morjens!
-00 9-5 Aero farkku manuaalilla löytyy jossa tämmönen vika.Liikkeelle lähtiessä kuuluu jostain edestä semmosta ihmeellistä naksahtelua,joka sitten vauhdin kasvaessa häviää tai en ainakaan enää sitä kuule.Korjaaja katteli iskarit ja muut systeemit siitä renkaan läheltä eikä löytäny vikaa.
Nii se naksahtelu esiintyy silloin ku nostan kytkimen ja lähen liikkeelle.Jos päästän kaasun heti ei mitään kuulu,mut heti ku painan lisää kaasua niin naksuminen jatkuu.
Vien korjaamolle kyllä,mut ajattelin täältä kysästä ensin jos saisin vinkkiä korjaajalle mistä kannatais lähteä ettimään vikaa.
T:Panu
Naksahtelua!
Re: Naksahtelua!
Yksi naksumisen aiheuttaja voi olla etujousen yläpäässä sijaitseva laakeri. Viralliselta nimeltään aksiaalilaakeri.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Kiitoksia näistä vastauksista!!Eiköhän tuo selviä vielä.Palaan asiaan jos menee vaikeeks.
Moi!
Minulla oli samahomma omassa, loppui kun rasvasin alapäässä rattiakselin olevat boorit. Samalla huomasin niissä olevan pienen välyksen ja olen pohtinut korjauskeinoa... onko osien vaihto ainut konsti vai löytyykö muuta apua.
Uudet osat maksaa varmaan maltaita vai onko tuo tojotamaisuus sitten femman ominaisuus, ei hyvä jos on.
-Harri-
Minulla oli samahomma omassa, loppui kun rasvasin alapäässä rattiakselin olevat boorit. Samalla huomasin niissä olevan pienen välyksen ja olen pohtinut korjauskeinoa... onko osien vaihto ainut konsti vai löytyykö muuta apua.
Uudet osat maksaa varmaan maltaita vai onko tuo tojotamaisuus sitten femman ominaisuus, ei hyvä jos on.
-Harri-
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.