Jarrulevyt satkuun

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Jarrulevyt satkuun

Viesti Kirjoittaja hene- »

No niin, kertokaapas kokemuksia, tarinoita ym. höpinöitä kyseisistä motonetin jarrulevyistä.

900 88--93 Eteen JÄÄHDYTETTY. . . . . . . . . . . . . . . . 22-5185 29.26 ???
900 88--93 Eten JÄÄHD aito uritettu ATE-PowerDisc. . . . . 22-5784 54.00 ???


Onko noilla paljonkin eroa? Kummat kannatas laittaa?
Radalla käyntejä tulee suht vähän.. mutta.. :roll:
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja toms »

Ne halvemmat voi olla italialaisten eroottisten pellejen valmistamat, jotka eka polkasulla kierot ja täydennetty vielä italialaisilla turvepaloilla--Täyttä surmaa---- Ite laittasin Atet, oli sitte powerdiskit tai ei , soita ja kysy minkä merkkiset ne halvemmat on.------Italialaiset ei osaa tehä ku pornofilmejä ja niissäki vedetään kokoajan hanuriin 8) -----Suomessa sokeat tekee pensseleitä ja ranskassa autoja.... :lol: :lol: :lol:
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Jahas, pitääpä melkeen sitten soitella motonettiin.

Eikö tosiaan kellään ole mitään kokemuksia näistä levyistä? (varmasti joltakin löytyy) 8O
Eli onko järkeä ostaa nämät kalliimmat uritetut levyt, vaikka radalla ajoa ei tule harrastettua?
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Omassa combissa on alla nuo Motonetin jäähdytetyt levyt. Vasemman etujarrun kanssa oli ollut ongelmia täristämisen kanssa alkuperäisillä kamoilla. Alkukesästä on vaihdettu jarrusatulat ja uudet levyt(sitä halvempaa mallia). Ainakin toistaiseksi molemmat levyt ovat pysyneet suorina(ajettu 10tkm), eli ovat olleet hintansa väärti tähän saakka. Muutoksista voin ilmoitella.
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Itselläni on ollut nuo Aten uritetut (toiseksi viimeinen pari Suomessa, valmistus/toimitus loppui..?) n.1000km alla ja olen ollut oikein tyytyväinen. Vanhat tosin olivat niin paskat, että varmaan olisin ollut tyytyväinen mihin tahansa uusiin levyihin, mutta hyvin auto näillä ainakin pysähtyy. Palojen virkaa hoitaa Lucasit. Satuloiden männät olivat vain niin pirun jumissa, että oli hieman hankaluuksia saada uutta pakettia kasaan!

Niin, tosiaan Porin motonetissa nuo Atet olivat 2kk sitten loppu EIKÄ OLE ENÄÄ TULOSSA ja Tampereella oli vielä 2 paria jäljellä. Hain sieltä ne toiset..
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Turussa näyttäisi olevan myös vielä varastossa....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Nyt kipinkapin jos on vielä tarvetta.... Hyvää palvelua Motonetillä kyllä on, ei tarvinnut kauaa odotella viestiä... :lol:



"Viimeinen pari on Turussa. PowerDisc'ien myynti ei ole sujunut odotettuun tahtiin, ja maahantuojalla on nyt toinen kilpa/tuning jarruosalinja.
Terveisin,
Tekninen palaute"
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Vastaa Viestiin