Yks vatipää lisää.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Amiraali
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: La Loka 04, 2003 21:18
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Amiraali »

Tervehdys kaikille !

Juurikin näin... tässäpä esimerkki asenteesta isolla A :lla

ottakaamme kaikki Saabistit esimerkkiä tästä ... Tervetuloa joukkoon "outoon" ... vai miten se oli ... missä se oli , vai oliko sittenkään... : 8)
mesedesi... :wink:

Kiitos jara !!!
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

Johan nuo seuraavat potkut on Päivärannan "sittarin" pihalla 6.12 klo 17
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
saab90087
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 20:36
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja saab90087 »

Joo tervetuloa vaan potkuihin. On siellä joku ollut jopa sierrallakin, eikä ole saanut kuin vähän v*ttuilua osakseen. :lol: Sori j0ne, oli pakko laittaa vähän kuittia.
Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
Mesedesi
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Saako sinne tulla hinattuna?

Tänäaamuna lähti pyörimään, ja sammu noin 30 sekan kuluttua.
Tämä toistui noin 4 kertaa, jonka jälkeen lähdettiin jalan. Kaasupoljinta ei siedä ollenkaan.

Hoohhoijaa...
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Mesedesi kirjoitti:Saako sinne tulla hinattuna?

Tänäaamuna lähti pyörimään, ja sammu noin 30 sekan kuluttua.
Tämä toistui noin 4 kertaa, jonka jälkeen lähdettiin jalan. Kaasupoljinta ei siedä ollenkaan.

Hoohhoijaa...
Laitettiinko autoon pelkkä pumppu vai koko äpäri? Saattaa letkut vuotaa ämpärin sisällä.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Mesedesi
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Kyllä sinne koko sankko vaihtui.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

vie se takaisin sinne missä se laitettiin.. kuuluu kyllä takuuseen. tai ainakin selvittävät jos se on bensapumppu minkä takia auto ei TAAS toimi.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Mesedesi
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

No se nyt joutuu tuossa olemaan ainankin keskiviikkoon, koska huomenna pitää nyt sitten lähteä huomattavasti luotettavammalla - elikkäs junalla - Ouluun.

Mitenkäs muuten kunnossa olevan saapin pitäis käynnistyä?
Onko käynnistys sellainen niu niu niu..surrrrr, vai nax..surrrr, kuten eräs toisenmerkkinen auto...
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Avatar
JiiVee
"Hölösuu"
Viestit: 1103
Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

saab90087 kirjoitti:Joo tervetuloa vaan potkuihin. On siellä joku ollut jopa sierrallakin, eikä ole saanut kuin vähän v*ttuilua osakseen. :lol: Sori j0ne, oli pakko laittaa vähän kuittia.
Kävin klubin talvipäivillä vuosituhannen alussa vm. 64 taunuksella eikä kukaan vinoillut yhtään.

Kyllä riittävän viritetty turbdiesel W124 tai W123 olisi melkoisen hieno peli. Kokemusta on vain W124 200 dieselistä, jonka hyvät ja huonot puolet sain kokea yli 50 tkm matkalla. Oma inhokkini (kokemusperäinen vastenmielisyys) on BMW, mutta kyllä kaikista merkeistä löytyy kiinnostavia malleja.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

jos en väärin muista niin saabin piti saada tietty kierrosnopeus startattaessa että lähtee käyntiin.. eli kaikki mitä olen starttaillut niin antaa pyötähtää muutaman kerran että hörähtää, jos hörähtää ;) täytyy myöntää että sulla on huonoa tuuria ton saabin kans! itsellä toinen 9000 menossa ja lähemmäs 150tkm niillä yhteensä ajanut. kummatkin jättänyt kerran välille, ensimmäisessä meni laturin hiilet loppuun (kaiken maailman poppikoneet ja vahvarit) ja jäin 1km päähän kotoa! ja toisesta meni laatikko kovan vedätyksen seurauksena (kisasin 530d bemaria vastaan) ja pemari poju haukkui saabin pystyyn ja muutama tunti tapauksen jälkeen lähti bemarista starttikehä irti ja auto jäi liikennevaloihin. pilkka sattuu aina omaan nilkkaan :)
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3458
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja suorsa »

scorpio_88 kirjoitti:lähti bemarista starttikehä irti ja auto jäi liikennevaloihin. pilkka sattuu aina omaan nilkkaan :)
Eikö bemareissa ole polttomoottoria olleenkaan vaan mennään startilla eteenpäin? ;)
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja ASTech »

suorsa kirjoitti:
scorpio_88 kirjoitti:lähti bemarista starttikehä irti ja auto jäi liikennevaloihin. pilkka sattuu aina omaan nilkkaan :)
Eikö bemareissa ole polttomoottoria olleenkaan vaan mennään startilla eteenpäin? ;)
No aika kylmäpäinen pitää olla, jos Saabillakin ajaa starttikehä irti...
900C -86
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

voi olla että bemarin vauhtipyörä on toisenlainen ku sabassa ;) käsittääkseni irtoilee aika usein bimmereissä.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Mesedesi
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Tänään tuo seksisukkula kävi telakalla taasen. Joku polttoaineruikutuksen alipainevuoto oli ongelman aiheuttaja. Sinne vaan 90€ taas luiskahti.

Autolla on nyt ajettu noin 600 kilometriä ja yli 300 euroa huoltokustannukset.
Ei näytä hyvältä... :x
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Mesedesi kirjoitti: Autolla on nyt ajettu noin 600 kilometriä ja yli 300 euroa huoltokustannukset.
Ei näytä hyvältä... :x
Vähänlaisestihan tuohon on uponnut. Meitin perheen tuoreimmalla Saab-hankinnalla ajettu n. 300-400km ja huoltokustannukset n. 700€ 8)
Tosin aattelin ensitutustumisen jälkeen pistää paikat kuntoon ja vasta sitten ottaa käyttöautoksi, oletettavasti jää vähän vähemmälle sitten tuo kebab-kioskilta kotiin kävely tai taksimatkailu...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin