Onnittelut kaikille 99:lle!
Ja omistajat, hellikää tänään autoanne

näkyy olevan, varmaan se 2.2 on sitten kaikkien ruotsalaismerkkien päiväjariha kirjoitti:Eikös tänään ole vanhojen kunnon tuplaysien merkkipäivä eli 9.9?
Oon ennenkin ihmetelly miten "toinen toista" määrittää sen että kyseessä on kaksi saman sukupuolen edustajaalintta go go kirjoitti:näkyy olevan, varmaan se 2.2 on sitten kaikkien ruotsalaismerkkien päivä
Tehty on! Laitoin 98:ia tankkiin kera Nesteen venttiilisuoja-aineen, tilasin uuden nokka-akselin (ruiskumalli) ja venttiilikopan tiivisteen, ja lisäksi ensiviikon perjantaina käyn ostamassa uuden pakoputken. Myöhemmin, eli varmaan lokakuun alussa hellitään turbon kytkinpaketilla ja uudella painelaakerilla, sekä alustan massauksellajariha kirjoitti:Eikös tänään ole vanhojen kunnon tuplaysien merkkipäivä eli 9.9?
No niin, taas on juhlapäivä käsillä. Ja auto toimii kuin unelmajariha kirjoitti:Eikös tänään ole vanhojen kunnon tuplaysien merkkipäivä eli 9.9?
Ei mitään hätää. Minä kyllä lasken nopat mukaan tämän päivän sankareihinlefa42 kirjoitti:Minä taas harrastin epäjumalanpalvontaa ja hankin 99-päivänä 90:n