Ööh, mikähän juttu tämä nyt on? Traktoriin aattelin jossain välissä tilailla diagnostiikkasoftan (Vol-fcr), niin voi säädellä pumpun ajotukset sun muut ihan itte (tein itse ja säästin ).
Kaapelia läppärin ja OBD2 portin väliin kooklettaessa törmäsin näihin: http://www.elekma.com/index.php?main_pa ... cts_id=857
Ja "hieman" samanoloinen sivusto "kilpailija.com", jossa sama kaapeli kympin halvempi: http://www.kilpailija.com/index.php?mai ... cts_id=857
Mit vit? Jos klikkailee noista "yhteystiedot", niin tismalleen samat tiedot jne? Onko hakkerinkutale iskenyt, vai mitä ihmettä? Ei taida viitsiä tuonne "kilpailija.com" osotteeseen ruveta jakelemaan luottokortin numeroa
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Voipi olla, nimittäin kun painaa yritys kohdasta niin molemmissa tulee juttua Elekmasta.
Harvoinpa itse olen tämmöisiin törmännyt, viimeisin oli pari vuotta sitten poliisin sivuilla missä ilmoitettiin jonkun perähikiän poliisivoimien pikkujoulujen peruuntuneen...
Laitoin nimimerkki V.J.S:lle YV:nä whois-tiedot tuosta domainista koska en viitsi niitä julkisesti täällä kuitenkaan mainostaa.
Kyseessä voi olla Google PageRankin parantaminen taikka Elekman ostama domain taikka sitten jonkun tekemä vittuilu (Elekman laskutusosoite).
V-M kirjoitti:Kyllä mulle ainakin kilpailija.com sivuille jätettyyn yhteydenotto pyyntöön vastasi elekman henkilö... joten vaikuttaa pageranking jutulta
V-M
OK, eli mahtollisesti hakukoneoptimointia. Mutta siis olennaista on, että saako tuolta kilpailija.comista halvemmalla kun Elekman saitilta?
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V-M kirjoitti:Kyllä mulle ainakin kilpailija.com sivuille jätettyyn yhteydenotto pyyntöön vastasi elekman henkilö... joten vaikuttaa pageranking jutulta
V-M
OK, eli mahtollisesti hakukoneoptimointia. Mutta siis olennaista on, että saako tuolta kilpailija.comista halvemmalla kun Elekman saitilta?
Voi hyvinkin olla että katsovat vain millä hinnalla mitäkin krääsää saa paremmin kaupaksi
mursu kirjoitti:Voi hyvinkin olla että katsovat vain millä hinnalla mitäkin krääsää saa paremmin kaupaksi
Voisin kysyttäessä kertoa ilman tuommosia tuplasaittikikkailuita, että sillä halvemmalla hinnalla, jos on kerran kaksi vaihtoehtoa
Tulipa eilen sitten tilattua tuo kaapeli kilpailija.com:sta. Varausvahvistukset sun muut tuli Elekman osotteista, ja ainakin tilauksen etenemisestä kertovista sähköposteista päätellen tuote postitettiin vartissa tilauksen saamisesta
mursu kirjoitti:Voi hyvinkin olla että katsovat vain millä hinnalla mitäkin krääsää saa paremmin kaupaksi
Voisin kysyttäessä kertoa ilman tuommosia tuplasaittikikkailuita, että sillä halvemmalla hinnalla, jos on kerran kaksi vaihtoehtoa
Tulipa eilen sitten tilattua tuo kaapeli kilpailija.com:sta. Varausvahvistukset sun muut tuli Elekman osotteista, ja ainakin tilauksen etenemisestä kertovista sähköposteista päätellen tuote postitettiin vartissa tilauksen saamisesta
Ja kaabeli saapui tuossa maanantaina postilaatikkoon. Elekman paketissa. Toimitus oli siis pikainen, joten voin suosittella "kilpailija.com" palvelua