mistä viggen etupuskuri!!!!!!!
mistä viggen etupuskuri!!!!!!!
Eli tuli naikkonen kolmion takaa alle ja viggeni palasiks. Nyt tässä alustavasti kyselen että mistä uusi tilalle???
Re: mistä viggen etupuskuri!!!!!!!
Mietin samaa kun elukka särki oman auton puskimen, vakuutusyhtiö tietty korjasi orkkikset, mutta tuli marmoritiskiltä samalla kysyttyä Aerokorisarjan hintaa... valahdin kalpeaksi ja pysyin pappalookissa.
Se on kyllä jännä että noita puskureita ei tunnu mistään löytyvän. Esim. moottoripyöriin ostin juuri kuitukatesarjat Ebaysta muutamalla sadalla dollarilla, maalattuina vielä.
Se on kyllä jännä että noita puskureita ei tunnu mistään löytyvän. Esim. moottoripyöriin ostin juuri kuitukatesarjat Ebaysta muutamalla sadalla dollarilla, maalattuina vielä.
Jos kerran joku tuli kolmion takaa alle niin eikö se sinun auton korjaaminen mene hänen vakuutuksista, ja silloin se auto kannata viedä liikkeeseen korjattavaksi niin ei tarvii ehtiä kissojen ja koirien kanssa käytettyä puskuria 

Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
korvaako ne jos auto on upgreidattu ng900:sta viggenlookkiin ? Vai alkavatko tunkea vakiomallia tilalle ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Kyllä kait niiden on pakko korvata sellainen puskuri mikä siinä olikin, ainakin jos järjellä miettii, mutta noista vakuutus yhtiöistä ei aina tiedävesa67 kirjoitti:korvaako ne jos auto on upgreidattu ng900:sta viggenlookkiin ? Vai alkavatko tunkea vakiomallia tilalle ?

Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
No mulla ainakin on vuodelta miekka ja kirves sellainen kokemus että kun olin 99:n ylimaalauksen jälkeen jättänyt sen kapean vyötärön korkeudella olevan muovilistan pois (thyning) ja eräänä päivänä joku nissancedric päätti kokeilla saabin oikeaa takalokaria niin vakuutustarkastaja teki maalausarvion vain siihen näkymättömään listaan saakka. Eikä auttanut osoittaa että siinä ei ole listaa mihin maalausrajan voi jättää. "Normaalisti on"
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
Mulle ainakin vaihdettiin satkuun uusi viggenin puskuri ja kolkin maski vanhojen hieman tuhouduttua. Oma vika oli ja omavastuut luonnollisesti maksoin.
joo eli ei se ole mun homma maksaa mutta alustavasti kyselin sitä että jos saan tukun rahaa ja teen itse. koska olisi maalaus hommaa vähän muutakin niin menis siinä samalla.
Ja laakkosen kautta niitää saa : Etupuskuri 800 euroa !
Mutta rahaahan se vain on eikä edes omaa
:D
Ja laakkosen kautta niitää saa : Etupuskuri 800 euroa !
Mutta rahaahan se vain on eikä edes omaa

Menikö etupuskurin palkki? Osaako joku kertoa käykö sama palkki karvalakkimallista?
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Minä en vaihtanut karvalakkimalliin muuta kun puskurin kuoret.KAPU2 kirjoitti:Menikö etupuskurin palkki? Osaako joku kertoa käykö sama palkki karvalakkimallista?
Hikinen homma kyllä.
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
-
- "Hölösuu"
KAPU2 kirjoitti:Menikö etupuskurin palkki? Osaako joku kertoa käykö sama palkki karvalakkimallista?
käy ristiin.
jopa NG900 palkit käy.
Lisäksi tarvii ne tukipalikat sivuille.KAPU2 kirjoitti:Menikö etupuskurin palkki? Osaako joku kertoa käykö sama palkki karvalakkimallista?