Kompressorin tyyppi

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Peter Finn
"Viggen"
Viestit: 502
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
Paikkakunta: Turku

Kompressorin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Peter Finn »

Vaikka on hassua korjata ilmastointia talvipakkasilla, se voisi kuitenkin sopia ohjelmaan. Olen kuullut, että kompuraa ei juuri voi korjata, tapana on laittaa Tanskassa (?) korjattu tilalle. Nyt pitäisi vain tietää, mikä tyyppimerkintä minun autoni kompressorissa on, että voin alkaa hakea. Voiko tämän vuotisissa autoissa olla erilaisia. Kukahan tietäisi.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Peter Finn
"Viggen"
Viestit: 502
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
Paikkakunta: Turku

Re: Kompressorin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Peter Finn »

Kiitos. Oliskohan noista luettavissa tyyppikoodia? :?
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Peter Finn
"Viggen"
Viestit: 502
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
Paikkakunta: Turku

Re: Kompressorin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Peter Finn »

Hyvä niin, no hurry..
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Vastaa Viestiin