Osaisiko kukaan suositella Jyväskylä-Laukaa-Äänekoski-alueelta lukkoseppää, jolta onnistuisi ng900:n virtalukon lukkopesän haittojen uusiminen ja uuden avaimen teko?
Ellei sellaista löydy niin täytynee lähettää lukkopesä Auto-Avaimeen helsinkiin remontoitavaksi...
Lukkoseppä Jyväskylän seudulla?
Lukkoseppä Jyväskylän seudulla?
Marko #2053
9-5 -04
9-5 -04
Re: Lukkoseppä Jyväskylän seudulla?
Itse käytin aikoinaan Seppälän Prisman suutarilla.msavela kirjoitti:Osaisiko kukaan suositella Jyväskylä-Laukaa-Äänekoski-alueelta lukkoseppää, jolta onnistuisi ng900:n virtalukon lukkopesän haittojen uusiminen ja uuden avaimen teko?
Ellei sellaista löydy niin täytynee lähettää lukkopesä Auto-Avaimeen helsinkiin remontoitavaksi...
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Kiitoksia vinkistä, sehän näyttää nettisivujenkin mukaan tekevän myös tuollaisia hommia:9000LPT kirjoitti:Itse käytin aikoinaan Seppälän Prisman suutarilla.
http://www.lestivesa.fi/index.php?view=lukot
Marko #2053
9-5 -04
9-5 -04
Jos on mahdotonta tarvetta autolle, kun pesä on korjauksessa, niin löytyy ylimääräinen lukkopesä väliaikaiseen käyttöön.msavela kirjoitti:Kiitoksia vinkistä, sehän näyttää nettisivujenkin mukaan tekevän myös tuollaisia hommia:9000LPT kirjoitti:Itse käytin aikoinaan Seppälän Prisman suutarilla.
http://www.lestivesa.fi/index.php?view=lukot

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Eikös pesätön auto käynnisty ruuvitaltalla...
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Lukkopesän remontointi maksoi 35 euroa Prisman suutarilla, ja hyvä tuli.
Väliaikaisena virta-avaimena käytin moottoripyörän rengasrautaa, kun tarpeeksi leveää ruuvimeisseliä ei ollut käsillä
Väliaikaisena virta-avaimena käytin moottoripyörän rengasrautaa, kun tarpeeksi leveää ruuvimeisseliä ei ollut käsillä

Marko #2053
9-5 -04
9-5 -04