eklunto1 kirjoitti:Tee-se-itse porukalle oma kerho, jossa juodaan itse tehtyä kotiviiniä ja harrastetaan saappaanheittoa ja sitten The Aerokerho, missä sikarihumidorit, kaviaarit ja tanssitytöt
Vai olisiko asia niin, että kun kerran tee-se-itse porukalla ei ole paljoa rahaan, niin rahaa ei olisi riittänyt kuin vähäpukeisiin tyttöihin The Aerokerholaisilla olisi sitten varaa palkata niitä kunnolla pukeutuneita.
Ei ei.. Ei se voi olla niin, muuten joudun ilmoittautumaan väärään kerhoon ja samalla vaihtamaan / hankkimaan yhden Aeron lisää. Eikös se nyt riitä että tee-se-itse porukka juo riittävästi sitä itsetehtyä kotiviiniä ja kyllä se drag queen muuttuu illan aikana ihan ok näköiseksi Ja se joka voittaa saappaanheittokisan saan sitten tanssia illan ensimmäiset hitaat...
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
eklunto1 kirjoitti:Kohta saa 9-5:sia halvalla. Ja muuta Saab sälää. Eli ei muuta kuin pankkiin ja Saabeja ostamaan, kun osa myy paniikissa omansa pois.
En minä
Taitaa pian olla keräilykohde omistuksessa sillä niin vähän näitä"oikeita" hirschejä suomessa on
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"