Iltasanomien laadukas autojournalismi nostaa kyllä lähes joka kerta vähintään pienen hymynkareen huulille. Alla eräs hieno esimerkki jälleen koskien BMW:tä - tuota laadun ja tyylikkyyden mobiilia linnoitusta, joka ei vain yksinkertaisesti voi olla huono tai ruma auto.
Iltasanomat kirjoitti:BMW X6 M on valtava voimanpesä
"Perän logo on komea."
No niinpä näkyy olevan oikein huomattavan komea. Se eroaakin massiivisesti kaikista muista vastaavista takaluukkumerkeistä.
Voe perskules, olis varmaan sitteki pitäny ostaa saappi, tiedä koska tuo volovon-raktori leimahtaa soihtuna
YleTeksti-TV kirjoitti: Sivu 106/1
KOTIMAA YLE PERJANTAI
Vanhat traktorit iso paloriski
Joka kymmenes maatilan suurvahinko saa
alkunsa traktoripalosta. Erityisen
riskialttiita ovat vanhat traktorit,
mutta uudetkaan eivät ole riskittömiä.
Vakuutusyhtiöiden mukaan traktoripalon
syynä on tavallisesti moottorin
oikosulku, joka voitaisiin ehkäistä
helposti päävirtakytkimellä. Se on
halpa ja helppo asentaa.
Traktoreiden sähkölaitteiden
oikosuluista syttyy vuosittain satoja
tulipaloja. Puolet palaneista
traktoreista on syttynyt itsestään.
Maatilojen suurpalot ovat lisääntyneet
merkittävästi viime vuosina.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S kirjoitti:Voe perskules, olis varmaan sitteki pitäny ostaa saappi, tiedä koska tuo volovon-raktori leimahtaa soihtuna
YleTeksti-TV kirjoitti: Sivu 106/1
KOTIMAA YLE PERJANTAI
Vanhat traktorit iso paloriski
Joka kymmenes maatilan suurvahinko saa
alkunsa traktoripalosta. Erityisen
riskialttiita ovat vanhat traktorit,
mutta uudetkaan eivät ole riskittömiä.
Vakuutusyhtiöiden mukaan traktoripalon
syynä on tavallisesti moottorin
oikosulku, joka voitaisiin ehkäistä
helposti päävirtakytkimellä. Se on
halpa ja helppo asentaa.
Traktoreiden sähkölaitteiden
oikosuluista syttyy vuosittain satoja
tulipaloja. Puolet palaneista
traktoreista on syttynyt itsestään.
Maatilojen suurpalot ovat lisääntyneet
merkittävästi viime vuosina.
Rumasti sanottu, mutta lainatakseni erästä elokuvaa "Siihen sisältyy vakuutus. Minkälainen? Ei pala niin helposti"
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Mimmi kirjoitti:YLEn aamuTV.ssä näytettiin tuo sama juttu oikein liikkuvan kuvan kera ja siinä vakuutusyhtiön edustaja suositeli päävirtakytkintä konekoppaan. Hinnankin kertoi olevan kympin luokkaa ja asennus päälle.
Nuo ihmisen muistin varassa olevat asiat ei vaan oikein tahdo toimia.
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Onhan tuo ihmeellistä käydä laitattamassa käyttöautoon öljyä öljynvaihtojen välillä, kun ei sitä edelliseen tarvinnut tehdä, kertaakaan. 0.5 litraa meni GM Genuine long lifeä ja 6400km on edellisestä vaihdosta pöristelty. Kohtapuoliin onkin vuosihuollon aika...
Pitäishän sitä tuohon 99:kin laittaa, ja vielä enemmän, jos sitä käyttäis. Ne on nuo korkeaviritteiset moottorit ku syö öljyä