GM boikottiin
GM boikottiin
Nyt jos koskaan, kaikki Saabistit boikotoimaan GM tuotemerkkiä. Itse en tule ostamaan niitten tuotteita, paitsi vielä näitä Saabeja joita on sentään saatavilla.
Re: GM boikottiin
Varmaan noita kiinnostaa jos joku suomalainen pussihousuAITOsaabisti ei osta heidän tuotettaan......
Re: GM boikottiin
Se kävi nyt niin, että meistä kaikista Saabisteista tuli kertaheitolla niitä pussihousuja.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: GM boikottiin
Liekö sillä väliä kenellekään.SEPA kirjoitti:Varmaan noita kiinnostaa jos joku suomalainen pussihousuAITOsaabisti ei osta heidän tuotettaan......
Ei mua ainakaan ole ikinä kiinnostanut GM-vehkeet.
Nuorena miehenä kun ajelin jenkeillä, ajelin Mopareilla. Plymouth, Chrysler ja Dodge oli mun juttu.
GM ei kiinnostanut silloinkaan.
Siinä ei vaan ollut sitä juttua. Jo silloin niillä oli hiukan isommat moottorit, tilavammat autot ja hiukan enempi tehoa.
Mutta itse se juttu puuttui.
Ne ei olleet nopeampia tai mitenkään parempia.
Päinvastoin.
Veivät bensaa ihan taavetisti.
No joo veihän ne Moparitkin, mutta Cadillacit selkeesti enemmän.
No okei olihan niillä Corvette.
Moparilla oli Challenger, Parracuda, Cuda ja Charger.
Corvette löytyy jopa naapuristosta muutama.
Yhtään Challengeria, Cudaa tai Parracudaa en ole Tamperen Atalassa nähnyt ikinä. Saati sitten Chargeria.
Saabeja täältä vielä onneksi löytyy. Ja jos minusta on kiinni niin tulee myös löytymään.
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: GM boikottiin
Mitähä tolla yritit nyt? Ei menny perille mut tuskin oli tarkotuskaan. No autojahan riittää maailmassa. Hyviä ja huonoja. Siitä kukin voi valita mitä haluaa. Tuntuu kiinnostaneen nuo geeämmän tuotteet ku oot noin vertaillu. Siinä ei mitään hävettävää kylläkään. Mut pysy vaan jenkeissä jos haluat.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Re: GM boikottiin
Minä en ainakaan osta GM:n tuotteita enää. Yli 60 autossani on jokunen niitäkin ollut. Se ei liikuta pätkääkään GM:n väkeä, mutta mitä sitten? Voihan meitä samoin ajattelevia olla sen verran, että jokunen uusi opel tai muu heidän merkkinsä edustaja jää myymättä.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Re: GM boikottiin
juu kyllähä nuo boikottii menevät. saabista ja pontiacista en luovu, on sitten kaksi lakkautettua merkkiä talossa. saabeja hommaan vielä pari kappaletta lisään, tiedä vaikka pidän vielä ng:nkin
vaikka kovasti tekisikin mieli ostaa se 2010 camaro
varmaa suburbanin laitan myyntiin
vaikka kovasti tekisikin mieli ostaa se 2010 camaro
varmaa suburbanin laitan myyntiin
Viimeksi muokannut Jamppa, La Joulu 19, 2009 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: GM boikottiin
Ei v**tu oikeasti pojat..
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: GM boikottiin
pitäsköhän buimuripojan lopetella täällä kirjottelu?? täällä ei varmaan ketään kiinnosta kuunnella bemareista. btcf:llä on omat sivut
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: GM boikottiin
Mitä bmw:hen liittyvää tässä oli?Jamppa kirjoitti:pitäsköhän buimuripojan lopetella täällä kirjottelu?? täällä ei varmaan ketään kiinnosta kuunnella bemareista. btcf:llä on omat sivut
Mimmi ja 95t tuossa jo kertoikin faktat,miksi boikotoida GM:ää joka on jatkanut tarua tähänkin saakka?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: GM boikottiin
Mutta ei se poista sitä seikkaa, että GM on tehnyt Saabin kannalta pelkästään hallaa viimeiset n. 10 vuotta. Tai no, ei nyt varsinaisesti hallaa, mutta täysin päämäärätöntä spedeilyä ja merkin imagon tukehduttamista.Mimmi kirjoitti:Ilman "isoa pahaa GMää" olisi Saabin taru ollut lopussa jo 20 vuotta sitten.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: GM boikottiin
No eipä GM:llä enää niin houkuttelevia merkkejä olekaan. Totta kai GM:ää voi boikotoida, jos ei sen toimintatavoista pidä.
GM on tappanut seuraavat merkit:
* Elmore (1909–1912)
* Rapid Truck (1909–1912)
* Reliance Truck (1909–1912)
* Samson Tractor (1917–1922)
* Scripps-Booth (1917–1923)
* Marquette (1930)
* Oakland (1909–1931)
* Viking (1929–1931)
* LaSalle (1927–1940)
* McLaughlin (1918–1942)
* Yellow Coach (1925–1943)
* Beaumont (1966–1969)
* Envoy (1960–1970)
* Acadian (1962–1971)
* Ranger (1968–1976)
* Bedford Vehicles (1929–1987)
* General Motors Diesel Division (1938–1987)
* Passport (1988–1991)
* Asüna (1993)
* Geo (1989–1997)
* Oldsmobile (1893–2004)
* Saab (1947–2009)
* Pontiac (1926–2010)
* Saturn (1985–2010)
Ostetaan vaan yrityksiä, ja sitten omien tappioiden takia joudutaan ne lopettamaan. Saa nähdä miten käy esimerkiksi Suomen telakkateollisuuden kanssa, kun se on myyty ulkomaille. Jos Korean herrat tekevät tappiota, sinne menee Suomen telakat.
GM on tappanut seuraavat merkit:
* Elmore (1909–1912)
* Rapid Truck (1909–1912)
* Reliance Truck (1909–1912)
* Samson Tractor (1917–1922)
* Scripps-Booth (1917–1923)
* Marquette (1930)
* Oakland (1909–1931)
* Viking (1929–1931)
* LaSalle (1927–1940)
* McLaughlin (1918–1942)
* Yellow Coach (1925–1943)
* Beaumont (1966–1969)
* Envoy (1960–1970)
* Acadian (1962–1971)
* Ranger (1968–1976)
* Bedford Vehicles (1929–1987)
* General Motors Diesel Division (1938–1987)
* Passport (1988–1991)
* Asüna (1993)
* Geo (1989–1997)
* Oldsmobile (1893–2004)
* Saab (1947–2009)
* Pontiac (1926–2010)
* Saturn (1985–2010)
Ostetaan vaan yrityksiä, ja sitten omien tappioiden takia joudutaan ne lopettamaan. Saa nähdä miten käy esimerkiksi Suomen telakkateollisuuden kanssa, kun se on myyty ulkomaille. Jos Korean herrat tekevät tappiota, sinne menee Suomen telakat.
Re: GM boikottiin
henk. koht. ainakin kaikki gm:n tuotteet on boikotissa ikuisesti.Tai ainakin nyt tuntuu siltä.
2006 9-3 Aero sc Maptun stage 1
1989 Trans Am GTA 5,7 kesäauto
2005 E55 AMG 530 hv ja 850 Nm
1989 Trans Am GTA 5,7 kesäauto
2005 E55 AMG 530 hv ja 850 Nm
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: GM boikottiin
Mieleen ihan vaan juolahti, että olisiko 9-5:sta, 9-3:sta, tai esim. komiaa konsepti Aero-äksää saati nelivetosaabeja ilman GM:ää?
Toisalta GM hylkäsi Saabin kasin, mutta taasen toisaalta olisko sitäkään ilman GM:ää yhtään enempää kuin nyttenkään?
Mukava on myös huomata, että monella purnaajalla ja anti-GM toteajalla on kuitenkin GM ajan Saabbeja persiin alla (todettu muuallakin kuin tässä ketjussa). Mulla nyt ei ole, ja hetken tuumin että V*****N koko GM, mutta mietimpä sitten vielä toisenkin hetken...
Myönnän, etten ole kovin perehtynyt syihin miksi Saab meni GM:lle, mutta tuskin sitä olis GM:lle myyty jos ois oikeasti mennyt niin hyvin, että ei olisi tarvinnut. Siitä taas tuli mieleen esim Saabin moottorinohjauksien kehitys (T5, T7), ja lähinnä kaikki kehitys, eiköhän senkin ole maksanyt GM.
Mutta jos on sitä mieltä, että GM boikottiin, niin mulla olis myynnissä ihan AITO Saabi (Suomessa niputettu) joka on kasailtu eri vuosikymmenien AITO saab osia käyttäen melko mukavaksi peliksi. Vaihdossa voin ottaa tuollaisen parjatun GM paskan (kuitenkin turbolla) päikseen, niin saa mielenrauhan
PS. En mitenkään viestilläni halua provoilla, kerroin vain oman näkökohtani ja mielipiteeni, sehän täällä on sallittua. Kai?
Toisalta GM hylkäsi Saabin kasin, mutta taasen toisaalta olisko sitäkään ilman GM:ää yhtään enempää kuin nyttenkään?
Mukava on myös huomata, että monella purnaajalla ja anti-GM toteajalla on kuitenkin GM ajan Saabbeja persiin alla (todettu muuallakin kuin tässä ketjussa). Mulla nyt ei ole, ja hetken tuumin että V*****N koko GM, mutta mietimpä sitten vielä toisenkin hetken...
Myönnän, etten ole kovin perehtynyt syihin miksi Saab meni GM:lle, mutta tuskin sitä olis GM:lle myyty jos ois oikeasti mennyt niin hyvin, että ei olisi tarvinnut. Siitä taas tuli mieleen esim Saabin moottorinohjauksien kehitys (T5, T7), ja lähinnä kaikki kehitys, eiköhän senkin ole maksanyt GM.
Mutta jos on sitä mieltä, että GM boikottiin, niin mulla olis myynnissä ihan AITO Saabi (Suomessa niputettu) joka on kasailtu eri vuosikymmenien AITO saab osia käyttäen melko mukavaksi peliksi. Vaihdossa voin ottaa tuollaisen parjatun GM paskan (kuitenkin turbolla) päikseen, niin saa mielenrauhan
PS. En mitenkään viestilläni halua provoilla, kerroin vain oman näkökohtani ja mielipiteeni, sehän täällä on sallittua. Kai?
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S