Eli, lähdin Griffinillä aamulla liikenteeseen. Oli liukasta kun lähdin ensimmäisestä risteyksestä, tcs tuli kuten normaalisti apuun, mutta melkein heti CE-valo ja TCS OFF valo rupesi palaamaan, ja kierrokset laskivat tyhjäkäyntiin, eikä mitään tapahtunut vaikka kaasua painoin. Ajoin tien sivulle. Onneksi olin 100m kotoa, keskellä kaupunkia, joten sain auton nätisti parkkiin.

Otin akkukenkä irti hetkeksi, ja kokeilin uudestaan. Auto lähti heti käyntiin, eikä mikään ylimääräinen valo paloi. Laitoin TCS Off-tilaan ja jatkoin matkaa. Kaasupoljin tuntui jotenkin jäykältä, mutta muuta en huomannut.
Noin 15min päästä CE-valo syttyi uudestaan, mutta jatkoin matkaa noin 100km verran ennen kuin pysähdyin. Matkan varrella kaasupoljin jäykkä tunne hävisi.
Seuraava kerta käynnistin auton, se meinasi sammua, mutta annoin vähän kaasua, joten ei sammunut. CE-valo paloi taas, ja TCS meni heti off-tilaan.
Olen autolla ajanut yli 200km tänään, ja muuta ongelmaa ei enää ole, kuin että TCS on off-tilassa, ja CE-valo palaa.
Kun on lauantai ja olen ajanut metsän keskellä, en ole saanut vikakoodeja luettu millään tietokoneella, mutta onko kellään hajuakaan voiko vika olla helposti korjattavissa vai pitääkö minun mennä lukemaan vikakoodeja maanantaina.
Poislukien tämä "pieni" vika olen erittäin tyytyväinen Griffiniin. Erittäin mukava auto ajaa.