Tulpat stage 1 sen kanssa

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Pepeco
"Kaasari"
Viestit: 39
Liittynyt: La Heinä 31, 2004 12:43
Paikkakunta: Lempäälä

Tulpat stage 1 sen kanssa

Viesti Kirjoittaja Pepeco »

Moikka

Mulla on 9-5 aero automaatti ja BSR stage 1 PCC .

Olen lukenut jostain että jos asennetaan stage 1 nen niin kannatta vaihtaa myös tulpat. Minä en ole vaihtanut. Mitä vaikutusta tulppien vaihdolla on?

Sitten vielä semmonen kysymys että saako jostain päin suomea avarampia putkia 9-5 aeroon? Ja mitä vaikutusta on esimerkiksi 3 tuuman putkella jos tehot on jo nyt 275 heppaa ja vääntö noin 400 ?

pepe
9-5 Aero 2006 A
Mersu CLS 500 06
http://www.kuvatikkaus.fi
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Re: Tulpat stage 1 sen kanssa

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Pepeco kirjoitti:Moikka

Mulla on 9-5 aero automaatti ja BSR stage 1 PCC .

Olen lukenut jostain että jos asennetaan stage 1 nen niin kannatta vaihtaa myös tulpat. Minä en ole vaihtanut. Mitä vaikutusta tulppien vaihdolla on?

Sitten vielä semmonen kysymys että saako jostain päin suomea avarampia putkia 9-5 aeroon? Ja mitä vaikutusta on esimerkiksi 3 tuuman putkella jos tehot on jo nyt 275 heppaa ja vääntö noin 400 ?

pepe
Oletko dynottanut vai kerrotko vain valmistajan antamat. 3" putki hengittää paremmin ja antaa potkua ylökierroksilla. Tulpat ehkä voisi olla kylmemmät noilla tehoilla, ehkä es8:t, viisaimmat kertonee enemmän.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Eikös Aerossa ole vakiona nuo "kalliit" NGK:t (8ES,jotain :?: )
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Vastaa Viestiin