

En itsekkään jaksanut uskoa että tuolla buuttauksella olisi mitään vaikutusta. Mutta lähti kuitenkin toimimaan ja seurataan nyt tilannetta. Tähän mennessä tuon jälkeen ei vielä ongelmia....9-5T kirjoitti:Ei ole koskaan tullut tuollaista vastaan femmassa ja en ole korjaamolla kuullut noin käyneen.Kymmeniä on tullut vaihdettua ja aina vikana ollut selvä kuluma.
Juu, jos laittaa silleen niin silloin jäätyvät tuulilasi ja etusivulasit lisäksi. Mitenkäs tuon puhaltimen äänen pitäisi muuttua, jos manuaalisesti valitsee sisäilmankierron?Mimmi kirjoitti:Takaovien laseille tulee ilmaa kun säätö on jalkatilaan.Julle kirjoitti:Laitan tähän ketjuun, kun ongelmana on lasien varsinkin takalasien jäätyminen kovemmalla ( -20 ) pakkasen paikkeilla.
Raitisilmasuodatin ok, lattiat kuivat, kalibroitu ei vikakoodeja ja tuon ohjeen mukaan http://photo.platonoff.com/Auto/2008073 ... _motor.jpg tarkastettu tuon moottorin/akselin toiminta, tanko on paikallaan ja liikkuu, kun säätää puhalluksen lattialle tai ylös ( sisäilmankierron napilla ei liiku mihinkään ) kuuluu vaan jurinaa jostain erikohdasta. Lämpöä kyllä riittää, mutta lasit siis jäätyvät.
Mikä neuvoksi?
Testi tehty, eli ilman sisäkiertoa on täydellä puhallinnopeudella kova imu ritilöissä. Kierto päällä imu pienenee muttei lopu. No nyt autossa on vuorokauden ollut sisätilanlämmitin pöhisemässä ja auto ilman mattoja.9-5T kirjoitti:Ei äänen pitäisi muuttua yritä koittaa loppuuko imu akvaarion ritilöistä kun laitat sisäilman kierron päälle jollet huomaa voisi kantta raottaa ja katsoa liikkuuko läpät.