Speedou kirjoitti:GIS ei ole oikein sytyttäyt kakkosen jälkeen. Siinä oli sitä menemisen meininkiä. Vaikka tuskin noissa jälkimmäisissä yhtään sen hiljempaa mennään.
Joo se on ihan totta, kakkonen on kyl kaikista paras...Vähä ollu jotenki laimee meno näis myöhemmissä
Toivottavasti paranee tähän vitoseen
9000cst kirjoitti:Elä nyt puhu puutaheinää , kuskista se kiinni on, kyllähän tuo etuvetoinen escortti kulki hyvin GIS2:ssa.
Ai se punainen, joka oli toinen kahdesta pääautosta? Toivottavasti et tosissas sitä etuvedoksi luulee
Eikö se ollut escorttin cossu ? en tiedä muuta kuin joku sano että se on kossu, mutta onko sitten kossu eri asia kuin escort ja sierra, vai olikose kossu sierra vai kossu escort, kertokaapa...
9000cst kirjoitti:Elä nyt puhu puutaheinää , kuskista se kiinni on, kyllähän tuo etuvetoinen escortti kulki hyvin GIS2:ssa.
Ai se punainen, joka oli toinen kahdesta pääautosta? Toivottavasti et tosissas sitä etuvedoksi luulee
Eikö se ollut escorttin cossu ? en tiedä muuta kuin joku sano että se on kossu, mutta onko sitten kossu eri asia kuin escort ja sierra, vai olikose kossu sierra vai kossu escort, kertokaapa...
Kyllähän se punainen kiesi oli Ford Escort Cosworth, mutta kun se ei vaan oo etuvetoinen vaan neliveto..
Aika lyhyt pätkä itse kaahailusta ja sit jonkun verran bonus matskuu...Jotenki tuli kuitenki pikkasen mieleen toi kakkonen tosta pätkästä...
Ja plussana Robert Uhrin Saabi mukana bonusmatskussa
Jep, kolmosen ja nelosen viitoittamalla tiellä ollaan jälleen. Jotenkin vaan se kakkosen fiilis puuttuu noista uudemmista. Ekstrojen määrä tuntuu lisääntyvän koko ajan, tosin tuollaisen kaupunkikaahauksen tekeminen mielenkiintoiseksi on hankalaa. Kakkonen oli ainoa jossa ei tarvinnu kelailla
En ole noita DVD:tä ostanut, mutta olen ymmärtänyt Ghostriderin 2 ja 3 devareilla olevan multi angel -toiminto, jolloin katsoja voi kaukosäätimellä päättää mistä kuvakulmasta (siis autoon kiinnitetystä kamerasta) katsoo. Harvinaisen fiksu toiminto.