Ei todellakaan, saisi olla vieläkin vain kovempi. Yritin kuitenkin suhtautua asiaan, kuten topicin perustajaFrostgrey kirjoitti:Omasta mielestä edes H&R:n jousilla ja 225/40 18" renkailla 9-5 ei ole liian kova
9-5:seen jäykempi alusta!
STCF #3
Vesil:
Sporttialustan talvirengaskokona kokemusta on koosta 205/55/16, rengas Nokian Hakkapeliitta 4. Toimiva koko ja huomattavasti pehmeämpi kuin 17" kesärengas. 2.3T:hen ei pienempää vannetta saakaan (autossa on Aeron jarrut, jotka vaativat vähintään 16" vanteen). Tehdasasennettuna alusta toimitettaneen aina 17" vanteilla, mutta sinänsä sporttialustan kanssa voi tietysti ajella myös 16" kesärenkailla.
Sporttialustan talvirengaskokona kokemusta on koosta 205/55/16, rengas Nokian Hakkapeliitta 4. Toimiva koko ja huomattavasti pehmeämpi kuin 17" kesärengas. 2.3T:hen ei pienempää vannetta saakaan (autossa on Aeron jarrut, jotka vaativat vähintään 16" vanteen). Tehdasasennettuna alusta toimitettaneen aina 17" vanteilla, mutta sinänsä sporttialustan kanssa voi tietysti ajella myös 16" kesärenkailla.
-
NG900SET -95
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Paljonko köyhtyy 205/55/16 Nokian Hakkapeliitta 4 setistä? Tuollainen on itselläkin ollut mielessä.MattiR kirjoitti:Vesil:
Sporttialustan talvirengaskokona kokemusta on koosta 205/55/16, rengas Nokian Hakkapeliitta 4. Toimiva koko ja huomattavasti pehmeämpi kuin 17" kesärengas. 2.3T:hen ei pienempää vannetta saakaan (autossa on Aeron jarrut, jotka vaativat vähintään 16" vanteen). Tehdasasennettuna alusta toimitettaneen aina 17" vanteilla, mutta sinänsä sporttialustan kanssa voi tietysti ajella myös 16" kesärenkailla.
Pitäis vielä löytää toiset 16" vanteet tai sitten käydä keväisin ja syksyisin vaihdattamassa kumit samoille vanteille. Samalla tulis tasapainotus tehtyä useammin..
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Noniin Saabin urheilualusta on vaihdettu alle vuosihuollon yhteydessä. Aivan loistava ja eron huomaa selvästi, esim. risteyksissä kiihdyttäessä ja kääntyessä tai jarruttaessa auto pysyy lähes vaakatasossa. Ei karkaa enää käsistä. Ei ole yhtään kovempi montuissa kuin alkuperäinen. Jos joku empii vaihtaa niin ei kannata tai siten ottaa suoraan oston yhteydessä sporttialustan, joka on aika halpa verrattuna moneen muuhun automerkkiin. Turun autohallia Uudessakaupungissa voin suositella kaikin puolin. Sain 10% alennustakin pyytämättä. Metroauton voin unohtaa tämän jälkeen, vaikka ajomatkaa tulee 2 km -> 80 km. Jos 9-5T on vielä kiinnostunut 21 tkm ajetusta alustasta korkeudensäädöllä, niin laitan postia.
SAAB 9-5 2.3T A Wagon Vector (-05)
frenzy kirjoitti:voisiko joku laittaa kuvia autostaan, jos on laittanut siihen n. 35mm madaltavat jouset.. kiitos etukäteen
www- sivujeni kohdalta löytyy oma 9-5, jossa Konin iskarit ja Eibachin jouset.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.