Biopower tarra
Biopower tarra
Vain uteliaisuudesta kysyn, saako tuo Saab Biopower teksti-tarra jostain, vai pitääkö teettää itse jos sellainen joskus haluaisi?

#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Re: Biopower tarra
Mun mielestä nuo autojen mainosteipit ei hirveän kalliita ole. Eli jos porukkaa löytyy niin otaa ton kuvan mukaan niin uskon et noi mainostoimistot tai autojen teippausfirmat teille kohtuuhintaan tekasee. Eiks noin isot teipit ole aika vaikeita itse asentaa?
Mut halvempaa tietenkin jos jostain valmiina löytää. Saishan tosta teipistä pelkän
POWER jos ei etanolia löydy tankista 
Mut halvempaa tietenkin jos jostain valmiina löytää. Saishan tosta teipistä pelkän

Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Juu, teettäminen ei kovin kallistakaan ole. Olen ennenkin teettänyt aika isoja tarroja. Mutta, ajattelin jos valmista löytyisi jostain. Voisin toki käydä kysymässä hintaa.Limu kirjoitti:Mun mielestä nuo autojen mainosteipit ei hirveän kalliita ole. Eli jos porukkaa löytyy niin otaa ton kuvan mukaan niin uskon et noi mainostoimistot tai autojen teippausfirmat teille kohtuuhintaan tekasee. Eiks noin isot teipit ole aika vaikeita itse asentaa?
Mut halvempaa tietenkin jos jostain valmiina löytää. Saishan tosta teipistä pelkänPOWER jos ei etanolia löydy tankista
Ja jos ei etanolia löytyisi tankista, niin onhan se mahdollista olla teippaamatta tuo bio-osuus tarrasta, mutta laittaa saab power kuitenkin.

Tuo 9-3:sen biopower tarra taitaa olla erikokoinen. Jos teettäisi, niin pitäiskö tehdä ainoastaan yksi koko, joka sopisi molempiin malleihin?

Tästähän tulee ihan mielee Kummeli. "Älä nyt vaan väitä että sä oot antanu laittaa ilmaseks nää tarrat tähän autoon."
-
- "Hölösuu"
"Kyllä mä niistä maksoin"Pola kirjoitti:Tästähän tulee ihan mielee Kummeli. "Älä nyt vaan väitä että sä oot antanu laittaa ilmaseks nää tarrat tähän autoon."

9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
Noita teippauksia kannattaa kysellä ainakin PK-seudulla täältä http://www.teippinet.fi/
Itselle meinasin teettää teippauksen takalasiin "Mieluimmin ajaisin moottoripyörällä"
Itselle meinasin teettää teippauksen takalasiin "Mieluimmin ajaisin moottoripyörällä"

Harharetkien jälkeen... Saabisti taas :) Tech 2 turvapääsyllä
9-5 Aero Combi 2006 (RIP: 9-5 2.0T RE85 1998)
9-5 Aero Combi 2006 (RIP: 9-5 2.0T RE85 1998)
Onko kellään hajuakaan minkä kokoiset nuo biopower tarrat ovat, suunnilleet? (Leveys ja korkeus siis)
Fontti taitaa olla Gill Sans? (tai oikeastaan Gill Sans for Saab, mutta ero ei ole suuri)
Fontti taitaa olla Gill Sans? (tai oikeastaan Gill Sans for Saab, mutta ero ei ole suuri)
Totta.Mimmi kirjoitti:Tuosta femman kuvasta saat verrattua omaasi.Nikke_M kirjoitti:Onko kellään hajuakaan minkä kokoiset nuo biopower tarrat ovat, suunnilleet? (Leveys ja korkeus siis)

Toivottavasti ei kukaan teetä originaali tarran näköistä,
taitaa mainostoimistolla olla siihen oikeudet!
taitaa mainostoimistolla olla siihen oikeudet!
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Anna Wirsen Saabilla kertoi että jos haluaa niin saa itse teettää sekä biopower että xwd tarroja itselleen.
Hän lähetti myös teippausohjeen tarroille sähköpostilla.
http://personal.inet.fi/koti/mehtonen/B ... elines.pdf
Hän lähetti myös teippausohjeen tarroille sähköpostilla.
http://personal.inet.fi/koti/mehtonen/B ... elines.pdf
Älkää nyt vetäkö herneitä nokkaan, mutta miksi kukaan tuollaista tarraa auton kylkeen haluaisi..
Itse ainakin revityttäsin pois jos tuomonen löytyisi..

Itse ainakin revityttäsin pois jos tuomonen löytyisi..

Itse teetätin itselleni ja kaverille tuommoiset BioPower tarrat huumorimielessä. Og Satku kun on niin ympäristöystävällinen jne... hheh.
Semmoset pienet 12cm leveät takakonttiin "900i"-tekstin tilalle.
Jos joku sattui Support Convoyssa huomaamaan valkoisessa Combi Coupeessa

|Saab 95L -76
|Saab 95L -76
En voinut olla huomaamatta, ku olin sun takana parkissa. Pisti kieltämättä hymyilyttämään..Sumzi kirjoitti:Itse teetätin itselleni ja kaverille tuommoiset BioPower tarrat huumorimielessä. Og Satku kun on niin ympäristöystävällinen jne... hheh.
Pitäis varmaan itsekin moinen hommaa

Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Hhah!
Jotkut jopa Senaatin torilla tuli ihan kysymään että onko tuo Aero (huom "AERO"
) oikeasti BioPoweri 
Ei nyt ehkä ihan vielä.. hheh
Jotkut jopa Senaatin torilla tuli ihan kysymään että onko tuo Aero (huom "AERO"

Ei nyt ehkä ihan vielä.. hheh
|Saab 95L -76
|Saab 95L -76
Hymyilyttämään pisti joo siinä takana.Aleksi kirjoitti:En voinut olla huomaamatta, ku olin sun takana parkissa. Pisti kieltämättä hymyilyttämään..Sumzi kirjoitti:Itse teetätin itselleni ja kaverille tuommoiset BioPower tarrat huumorimielessä. Og Satku kun on niin ympäristöystävällinen jne... hheh.
Pitäis varmaan itsekin moinen hommaa

Subaru Legacy -08 BoxerDiesel
Triumph Sprint ST 1050
Ex: 9-5 2,0t A Vector Wagon -04, 9000 CS 2,0t -97 MapTun, 9000 CS 2,3i -95
Triumph Sprint ST 1050
Ex: 9-5 2,0t A Vector Wagon -04, 9000 CS 2,0t -97 MapTun, 9000 CS 2,3i -95