Ei olla sovittu mitään, katellaan sitten huomenna tarkemmin paikan päällä.arttu kirjoitti:Saikko ikiluotettavan sivikin tumpattua mesemiehelle?
Yks vatipää lisää.
Re: Yks vatipää lisää.
Foxbody turbo
Re: Yks vatipää lisää.
Noni, lutku vaihdettu ja kuset kestää sisässä . Jos se demoni on nyt manattu pois autosta, hyvin toimi koelenkin ainakin . Vaihtokauppoja ei tällä kertaa syntynyt.
Foxbody turbo
Re: Yks vatipää lisää.
Eilen tuli pommarilla ajeltua t-paitasillaan 22 asteen pakkasessa. Joko se lämpenee ihan kohtalaisesti tai tarkenen hyvin. Omassa kakkosnelosessahan joutuu olemaan koko ajan takki päällä jo kympin pakkasessa.Mesedesi kirjoitti:No Japso sanoi varastostaan löytyvän semmoisen alavesiletkun, joten huomenna pääsee sukeltamaan tuonne myllyn ja kyljen väliin, kunhan päivänvaloa saadaan.arttu kirjoitti: Eläs valehtele, et vain hennonut luopua tonarista.
Tässä aikoinaan yhellä kaverilla oli tollanen mannelavetti siis oikein mese.
Talvisin kun auto lämmityksessä niin piti laittaa sisätilanlämmitin puhaltamaan lattiaan kohtin siihen etupenkkien väliin jos mielit vaihdetta saada päälle kun lähdet marsipaanilla ajelemaan.
Lukot toimi vähän miten sattuun jos toimi ollenkaan niin ja ne ilmanpainella ohjattavat namiskat liikkuivat miten sattuun jos ollenkaat. Muistelen kerran tän jannun maininneen että piti vaihteella sammuttaa nokivasara. Ei sammunut avaimesta vaan kone "notkotti" menemään. Olikohan joku alipainepumppu tai jokin... ei pysty muistamaan kun siitä on aikaa. Eipä ole sen jälkeen laittanut mersuja vaan siirtyi wolkkareihin ja omat murheet ollut myös niissä.
Niin palataas tähän pommiin. Ettet vain joutunut kusetuksen uhriksi autokaupassa?
No, kyllä muakin svituttaisi ja tänne itkemällä se auto todellakin korjaantuu.
Ja soittelin tässä joutessani jo kahdesta W126 korisarjalaisesta. Toinen oli 300SE ja toinen 300SEL
Kyllä minä oikeanmerkkiseen palaan nyt mahdollisimman pian.
Ei vaan käpy riitä mulla tuohon kiveksenkiristimeen.
Pelleilköön tuommosilla ne, jotka haluaa niitä jatkuvasti värkätä.
Minä tarvitsen autoa kulkemiseen, en korjaamiseen. Senverta monta autoa olen jo entisöinyt, ettei enää käyttörakkineen henkiinherättäminen kuolleista pahemmin kiinnosta.
Ja meikäläinen taas joutuu saappia pitämään sisätilanlämppärissä sentakia, että tarkenis odotella kunnes kone rupeaa puskemaan lämpöä. Sukkiakin on joutunut pari repullista ostamaan, kun tuon hurrifiiatin lämppäristä ei riitä samaan aikaan lämpöjä sekä tuulilasille että jaloille.
Harmi kun tuli 500SEL jo hukattua, oltais voitu tehdä hieno pommienvaihto. Tai olis yks 300TE 4MATIC myynnissä jos kiinnostaa.
Itsehän tykkään semmoisesta autosta jolla pääsee perille asti. Tuli tuossa käytyä uudenvuoden aattona yhdellä mökillä joka on jyrkähkön mäen päällä. ASD-peräiset mannelavetit jäi alas mutta tonnari se vaan kiipes nätisti.
Mersu on hyvä auto liikkumiseen. Saab on hyvä auto ajamiseen.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Yks vatipää lisää.
alko sen verran ahdistamaan taas kerran tämä keskustelu joten kirjoitetaan taas. mersuhan on seisonnassa koska tollaisesta en ala maksamaan noin julmia veroja/vakuutus maksuja. eli auto on seisonnassa ja äskettäin katselin vastaavia mesejä nettiautossa ja halvin on 5500€ ja seuraava 5900€ (huom. miten paljon tohon omaan paskaan on laitettu rahaa/uutta osaa) ja olen nyt yrittänyt kaupitella sitä 4000€ hintaan tässä tuppukulässä ja kukaan ei halua???!!!! eikö se kerro autosta jo aika saakelin paljon? tonnarit kun hinnoitellaan oikein niin ne suorastaan viedään käsistä! ja kävinhän tuolla mannelavetilla poikien jääradalla ja eihän se mene edes siellä kuten haluaa. sitä kokeili ihan "ammattimiehet" ja negatiivista palautetta vaan tuli takasin. en kehu enään mersua ollenkaan koska niiden cdi-myllyt on syvältä sieltä mihin aurinko ei paista ja bensakoneet on ihan kuraa?! miks mersu on ees olemassa? on tosi kovia AMG - v8 koneilla mutta ei perhana pärjää ees ahdetulle nelikolle?? ja alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä että mersukin katoaa suomen katukuvasta kun ne joilla sellainen on niin moittivat vaan ihan pirusti. pikkuvikainen paska kuten kaikki sanovat saabistakin!
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8093
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Yks vatipää lisää.
Hieno vuodatus, mutta kohdefoorumi on väärä. Rekkaa itsesi jollekin mersufoorumille ja Mesedesin hengessä copy-pasteta sama stoori sinnescorpio_88 kirjoitti:alko sen verran ahdistamaan taas kerran tämä keskustelu joten kirjoitetaan taas. mersuhan on seisonnassa koska tollaisesta en ala maksamaan noin julmia veroja/vakuutus maksuja. eli auto on seisonnassa ja äskettäin katselin vastaavia mesejä nettiautossa ja halvin on 5500€ ja seuraava 5900€ (huom. miten paljon tohon omaan paskaan on laitettu rahaa/uutta osaa) ja olen nyt yrittänyt kaupitella sitä 4000€ hintaan tässä tuppukulässä ja kukaan ei halua???!!!! eikö se kerro autosta jo aika saakelin paljon? tonnarit kun hinnoitellaan oikein niin ne suorastaan viedään käsistä! ja kävinhän tuolla mannelavetilla poikien jääradalla ja eihän se mene edes siellä kuten haluaa. sitä kokeili ihan "ammattimiehet" ja negatiivista palautetta vaan tuli takasin. en kehu enään mersua ollenkaan koska niiden cdi-myllyt on syvältä sieltä mihin aurinko ei paista ja bensakoneet on ihan kuraa?! miks mersu on ees olemassa? on tosi kovia AMG - v8 koneilla mutta ei perhana pärjää ees ahdetulle nelikolle?? ja alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä että mersukin katoaa suomen katukuvasta kun ne joilla sellainen on niin moittivat vaan ihan pirusti. pikkuvikainen paska kuten kaikki sanovat saabistakin!
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Yks vatipää lisää.
No joo. Vihdoin Savonlinnasta takaisin Kuopioon. Samoilla kohdilla, jossa se letku posahti, alkoi lämpöviisari taas uhkaavasti nousemaan säikytellen, että taasko se alkaa.
Mutta sittenpä termari aukesi ja viisari tuntui taas laskeutuvan, joten jäähdytys taas toiminee, eikä pirullakaan ollut aikaa rääkätä meikäläistä tuon parin tunnin aikana sen enempää.
Puu: Kerroppas siitä maticista vähän enemmän. Toverilla, jonka luona kävin visiitillä on juurikin W124 260 4matic, jonka kanssa möyryttiin pitkin metsiä eilessäpäivänä. Joskus sellaista kolmesatasta turbodieselimaticcia haikailin, mutta sellaista ei löytynyt silläkäänkohtaan.
Tuossa lumimyräkässä jossa joutui kahlaamaan, tuli vaan mercedeksen A-pilareita ikävä. Ne kun on muotoiltu sillätavalla, että tuulilasilta poisvaluva kura, vesi tms. ei leviä sivuikkunoihin, vaan pitävät sivulasitkin puhtaana. Saapissa oli sivuikkunat tuulilasilta tulleen lumisohjon peitossa, joka selvästikin teki näkemiseen vaikeuksia.
Mutta suurkiitos vielä Japsolle, että toit sen lerssin silloin iltamyöhäsellään.
Siitä täydet pojot ja kiitokset pitkässä varressa.
Ja nyt nettiautoa kahlaamaan....
Mutta sittenpä termari aukesi ja viisari tuntui taas laskeutuvan, joten jäähdytys taas toiminee, eikä pirullakaan ollut aikaa rääkätä meikäläistä tuon parin tunnin aikana sen enempää.
Puu: Kerroppas siitä maticista vähän enemmän. Toverilla, jonka luona kävin visiitillä on juurikin W124 260 4matic, jonka kanssa möyryttiin pitkin metsiä eilessäpäivänä. Joskus sellaista kolmesatasta turbodieselimaticcia haikailin, mutta sellaista ei löytynyt silläkäänkohtaan.
Tuossa lumimyräkässä jossa joutui kahlaamaan, tuli vaan mercedeksen A-pilareita ikävä. Ne kun on muotoiltu sillätavalla, että tuulilasilta poisvaluva kura, vesi tms. ei leviä sivuikkunoihin, vaan pitävät sivulasitkin puhtaana. Saapissa oli sivuikkunat tuulilasilta tulleen lumisohjon peitossa, joka selvästikin teki näkemiseen vaikeuksia.
Mutta suurkiitos vielä Japsolle, että toit sen lerssin silloin iltamyöhäsellään.
Siitä täydet pojot ja kiitokset pitkässä varressa.
Ja nyt nettiautoa kahlaamaan....
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Mutta tuo rakas elämänkumppani palasi päiväuniltaan ja sytytti kauppareissulla ABS:n valot palamaan...Mesedesi kirjoitti:...eikä pirullakaan ollut aikaa rääkätä meikäläistä tuon parin tunnin aikana sen enempää.....
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Toisin sanoen vain kohteliaasti ilmoittaa jarrujärjestelmän tilapäisestä muutoksesta lukkiutuvaksi, diagnostiikassa ei siis mitään vikaaMesedesi kirjoitti:
Mutta tuo rakas elämänkumppani palasi päiväuniltaan ja sytytti kauppareissulla ABS:n valot palamaan...
Viimeksi muokannut ng900aero, Ma Tammi 04, 2010 16:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Yks vatipää lisää.
^tarkoittanet lukkiutuvaksi?
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Yks vatipää lisää.
Nyt on ihan pakko vastata vanhaan. Klikkasin nimittäin tuota linkkiä ja hyvin näyttää Enirolla olevan Suomi hallussa:Kaide kirjoitti:Hahhaaa....meikä se lähte ens viikon maanantaina tälläselle reissulle... TONNARILLA !!! On jo varmaan kymmenes tällänen reissu tonnipommilla joten on varmaan maksanut itsensä muutenkin kun olen sillä ajanut 80tkm työajoa 2,5 vuodessa.
http://kartat.eniro.fi/m/McMRW
Hesa-Varkaus-Kuusamo-Oulu-Hesa
http://www.zbxt.net/~aero/eniro.png
Re: Yks vatipää lisää.
Eniro vissiin tarjoaa, että "Aja saappi ruutuun 3"aero kirjoitti:Nyt on ihan pakko vastata vanhaan. Klikkasin nimittäin tuota linkkiä ja hyvin näyttää Enirolla olevan Suomi hallussa:
http://www.zbxt.net/~aero/eniro.png
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Mesedesi kirjoitti:Eniro vissiin tarjoaa, että "Aja saappi ruutuun 3"aero kirjoitti:Nyt on ihan pakko vastata vanhaan. Klikkasin nimittäin tuota linkkiä ja hyvin näyttää Enirolla olevan Suomi hallussa:
http://www.zbxt.net/~aero/eniro.png
REPS. Kävin siis nakkaamassa Hesa-Kuusamo-Hesa keikan kierrellen siellätäällä työhommissa. Hyvin toimi jopa 33 asteen pakkasessa. Aamulla tosin pellin alta kuului vieno " isi hei, laita tähän uuteenkin moottoriin lohkis" toive . Teki taas tonnipommi 1840 X 0,45€ Ja ai että kun oli kiva ajaa kun on kunnon valot 100w polttimoilla , tarpeeksi voimaa sinne missä sitä voi käyttää ja hyvä penkki.
Re: Yks vatipää lisää.
Tuosta Mesedesin valittamasta valotehosta sen verran, että kyseisessä autossa on kyllä aivan uskomattoman huonot valot. Umpiot näytti päällepäin ihan ok kuntoisilta, mutta ei niillä mihinkään nähnyt. Liekkö suuntaus vaan päin hanuria tai sitten heijastinpinnat entiset.
Foxbody turbo
Re: Yks vatipää lisää.
No niin...tulihan se sieltä.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Mesedesi kirjoitti:No niin...tulihan se sieltä.
Ei kai tässä kukaan liene väittänytkään, että sinun autossasi ei voi olla valot rikki kaiken muun vian lisäksi. Tosiasia on kuitenkin se, että Saab 9000 -mallissa on ikäisekseen hyvät valot.