Lisää vinkkejä, kiitos.... pitääkö siis tehä äkkikäännös jompaan kumpaan suuntaan, ja sen jälkeen jyrkkä kaarros takaisin, ja lyödä kytkin pohjaan jotta saisi perän menemään vierelle, etteivät ruopivat eturenkaat koettaisi ohjastaa autoa haluttuun suuntaan tms? Missä nopeudessa tulisi testejä tehdä?Wiljami kirjoitti:Maantienopeuksissa ja irtolumella helppoa.ng900aero kirjoitti: Tartteepa huomenna kokeilla ihan tosissaan saako sitä peräluisuun millään ilveellä

Onko tämä mainittu "tonnarin perän tiestä irtoamis -ilmiö" oikeasti olemassa, eli vahvistaako monikin tonnaristeista tämän ilmiön, vai ajanko itse ihan liian neitimäisesti tms?

Itse kun tulee leikittyä tonnarilla aika lailla useinkin, eli tulee harrastettua (tietenkin AINA suljetulla alueella!!) mm. just nelipyöräluisua, liian myöhäisiä jarrutteluita, ja niistä kääntöä, jne, mutta ei tota rakkinetta saa kuin joko puskemaan tai sitten menemään nelipyöräsladia, Itseäni on harmittanutkin kun tontun perää ei saa irti tiestä
