9000 CC, Kehä III 7.1
9000 CC, Kehä III 7.1
Kehä kolmosella hieman ennen Lahden motaria itään päin mentäessä rekka jumittui jäiseen ylämäkeen, itse siinä sinisellä satkulla "väärällä" kaistalla rekan perässä odottelemassa pääsyä vetävälle kaistalle ja sitä toista kaistaa pitkin ajoi tumma 9000CC MKB-xxx rekisterillä, oli klubitarrakin ikkunassa. Myös apukuskin puoleisen takavalon alla jotain viritysosien? tarroja?
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
-
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Re: 9000 CC, Kehä III 7.1
Myönnettäköön, oli kyllä aikasta liukas paikka siihen ylämäkeen.. Sulla tais melkosen punaset vilkut olla satkussa, ei taida leimamiehelle kelvata?
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Re: 9000 CC, Kehä III 7.1
Nonii, löytyi syyllinen
Joo ne on ihan kokopunaset takavalot, peruutusvalotkin ovat samaa sarjaa leima vasta joskus ens talvena niin se on sen ajan murhe sitten vaihtaa toiset umpiot.
Itseasiassa olin juuri matkalla etulasien tummennukseen..
Joo ne on ihan kokopunaset takavalot, peruutusvalotkin ovat samaa sarjaa leima vasta joskus ens talvena niin se on sen ajan murhe sitten vaihtaa toiset umpiot.
Itseasiassa olin juuri matkalla etulasien tummennukseen..
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77