En minä sinun kommenttiin vastannut. Kirjoitin vain yleisesti tälläisistä maku asioista. Toiset tykkää äideistä toiset tyttäreistäf-19 kirjoitti:Enkö mä just sanonut että munkin mielestä on pirun hieno?Thorhammer kirjoitti:Eiks näitä autoja yleensä rakennella niin että se näyttää omistajan mielestä hyvältä eikä muitten mieltymyksien mukaan...
Ja ei, en ole kateellinen tai katkera tai muutakaan 17 vuotta vanhasta autosta. En vaan jaksa lässyttää, mielistellä, antaa turhia kehuja, taputella selkään tai muuten vaan kirjoitella mukavia lauseita vain kohoittaakseni olematonta "hyvää henkeä".
EDIT: Ei perkele, ei se aina ole katkeruutta tai kateutta jos sanoo mitä ajattelee! Keksikää jo uusi fraasi!
9000 Aero GTI-lehdessä (skannattu)
-
Thorhammer
- "Hölösuu"
Re: 9000 Aero GTI-lehdessä
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
Niinhän se on ja hyvä niinThorhammer kirjoitti: Toiset tykkää äideistä toiset tyttäreistä
Ja niinkuin lehdessä lukee niin parannetaan tekniikkapuoli koko ajan kun lompakko sallii
Tuokin aika suhteellista, kun nuo sinun jarrut maksaa jo saman verran kuin minun Aeron koko tekniikkaJa niinkuin lehdessä lukee niin parannetaan tekniikkapuoli koko ajan kun lompakko sallii
Komeat nuo Saab-vanteet, pidätkö niitä enää ollenkaan käytössä vai pelkästään noita mustia? Talvella ei kuitenkaan varmaan paljoa ajella niin tuskin talvivanteinakaan.
Kolmosen kautta nelosen puhaltimella Sierra jättää sen. *Pshyyyyyy pshyhyhyhyh*Suppari kirjoitti:Talvisin takanatulijat katsovat mun sierran kylkeä,oli airo tai ei.
SAAB 9-5 Aero -05
Re: 9000 Aero GTI-lehdessä (skannattu)
Artikkelia katsellessa heräsi mieleen kysymys: Maksaako nuo viri- ja muut -firmat kuinka hyvin noista mainostarroista? 
Pitääpä harkita. Pienet lisätulot ei kyllä koskaan olisi pahitteeksi.
Pitääpä harkita. Pienet lisätulot ei kyllä koskaan olisi pahitteeksi.
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saattaa maksaakin.
Kyllä itse esim. sain Maptunilta neuvoteltua hintaa pois oman Stage 3:n kohdalla pari vuotta sitten muutaman tarran pidosta. Piti laittaa helmoihinkin, mutta se jäi.
Nythän tuon voisi perästäkin jo ottaa pois kun ei ole enää maptun (eikä tule). Hyvä softa oli kuitenkin siihen asti.
Kyllä itse esim. sain Maptunilta neuvoteltua hintaa pois oman Stage 3:n kohdalla pari vuotta sitten muutaman tarran pidosta. Piti laittaa helmoihinkin, mutta se jäi.
Nythän tuon voisi perästäkin jo ottaa pois kun ei ole enää maptun (eikä tule). Hyvä softa oli kuitenkin siihen asti.
Tonnarin vanhat Volcanot löytyy kyl tallista, tosin 2kpl vanteista vähän vinot..mutta kelpaa kyllä ainakin kaupunkiajoon
Mutta satkuun 18" voi olla vähän iso...(?)
Sorvaamo Sunila. Tosin Tampereella, korjaa alumiinivanteita pikkurahalla. Tänään juuri vein sinne pari oiottavaksi ja hintaa tulee n. 30e/kpl.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance softat.
Www.EerosGarage.fi
Hinaukset- ja laserpuhdistus sekä hitsaustyöt.
T7 & T8 JC performance softat.
Www.EerosGarage.fi
Hinaukset- ja laserpuhdistus sekä hitsaustyöt.
Mulla olis tonnari kesävanteita vailla. wink winkthepaavo kirjoitti:Tonnarin vanhat Volcanot löytyy kyl tallista, tosin 2kpl vanteista vähän vinot..mutta kelpaa kyllä ainakin kaupunkiajoon![]()
Mutta satkuun 18" voi olla vähän iso...(?)
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97