 
 Niin, takaiskarit kun sais tönköiksi napilla niin siinähän se olis. Ne kompuran kanssa pumpattavat on varmaan liian hitaita ja toisekseen ne nostaa perän samalla kun paine nousee
 ei hjuva.
 ei hjuva.Eikö ole valmiita iskareita joissa venttiilit saisi suljettua sähköisesti? Pitääkö ite semmoset kehitellä

Vai takakontinlattian läpi hydraulisylinterit molempiin nurkkiin ja taka-akseliin kupit niiden männänpäitä varten...sähköpumppu tekee säiliöön valmiiksi käyttöpaineen ja napista losautetaan sylinterien männät pienellä esijännityksellä taka-akselin kuppeihin ja loppu on legendaa, kohta ei sekunttarikaan kestä Saapin kiihtyvyydessä mukana.

 
 
 paljonkohan tuosta irtoaa heppoja noilla säädöillä...800?
 paljonkohan tuosta irtoaa heppoja noilla säädöillä...800?
 .
. 
  Siis jos vartin lopussa tuossakin vedossa oli karvan alle 210 niin ei se siitä kummoisesti nouse vaikka pitoja oiskin enemmän, mutta tosin aika vartin matkalle lyhenesi.
 Siis jos vartin lopussa tuossakin vedossa oli karvan alle 210 niin ei se siitä kummoisesti nouse vaikka pitoja oiskin enemmän, mutta tosin aika vartin matkalle lyhenesi.