Voin varauksetta suositella noita lasikuitulokasuojia. Minulla on sarja paikallaan kuupassa ja istuivat todella pienellä työllä. Pakollisen reikien availun lisäksi aivan minimaalisen vähän tarvitsi kittiä ja vesihiomapaperia. Ei erottaisi peltisistä jollei tietäisi.
Laitetaan tähän vielä muistutuksena hinnasto:
LO-4ET-er "Lasikuitulokasuojat: Koko setti: eteen o/v ja taakse o/v
(ilman kiinnitysreikiä ja läpivientejä)" 270,00e
LO-2E-er "Lasikuitulokasuojat: Pari eteen: o/v
(ilman kiinnitysreikiä ja läpivientejä)" 170,00e
LO-2T-er "Lasikuitulokasuojat: Pari taakse: o/v
(ilman kiinnitysreikiä ja läpivientejä)" 115,00e
LO-1EO-er "Lasikuitulokasuojat: Yksi lokasuoja eteen: oikea.
(ilman kiinnitysreikiä ja läpivientejä)" 90,00e
LO-1EV-er "Lasikuitulokasuojat: Yksi lokasuoja eteen: vasen.
(ilman kiinnitysreikiä ja läpivientejä)" 90,00e
LO-1TO-er "Lasikuitulokasuojat: Yksi lokasuoja taakse: oikea.
(ilman kiinnitysreikiä ja läpivientejä)" 60,00e
LO-1TV-er "Lasikuitulokasuojat: Yksi lokasuoja taakse: vasen.
(ilman kiinnitysreikiä ja läpivientejä)" 60,00e
No ei kyllä ole hinnalla pilattua ottaen huomioon, että noiden valmistus on melkoisen v***umaista puuhaa.
Onkos valmisteilla muuten sport&rally -kopioita? Olivat nimittäin ruotsissa n. 400-500€ /sarja, että jos vähän edullisemmin joskus niitä saisi...
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Monenlaista on ollut mietinnässä, Sport&Rally -kopiot muiden muassa. Toistaiseksi ollaan kuitenkin pitäydytty noissa vakioloksuissa... Kevyttä levennystä / takaloksun avointa pyöränaukkoa on kyllä jossainvaiheessa tulossa, muttei ihan vielä.
Noi lasikuitujutut on kuuppaan siinä mielessä ikäviä, koska ne ei käy museoitaviin autoihin, eikä tämä kuupan tunettaminen ole oikein "main stram"-harrastusta noin niinkuin yleisesti ja käyttöautoinakin alkavat olla melkoisen harvinaisia.
Toki jos kiinnostusta löytyy laajemmalti niin mikäettei !
Katsotaan mitä kaikkea tässä tulevana talvena ehditään ideoida / toteuttaa.
Loksuja on kyllä vielä saatavilla. Hyllystä näitä ei valmiina löydy yhtään, mutta kun pistää tilauksen sisään niin alkaa lasikuitu muuttamaan muotoaan. Kannattaa muuten kysellä osoitteesta jtm@jtm-motorsport.com, sillä foorumin seuranta on työkiireiden takia jäänyt meiltä kaikilta hieman heikommalle.
En nyt muista mitä noista tuli painon säästöä. Joskus kyllä ollaan mitattu koko setin painoerot, mutta kun muisti on niin hatara... Kyselen tänään josko joku muistaisi.
PS: Hinnat ovat hieman muuttuneet, mutta ei paljoa.
PS: http://www.JTM-Motosport.com, missä uudet hinnat olivat on alhaalla kovalevyn totaalisen kosahtamisen vuoksi.
Mikko # 943
9-3 vector 2.0T biopower -08 (vaimon menopeli), 99 -84 16v turbo ratakikotin, 96 -75 PR -> museo, og900 cabriolet -84 (-87 mutta kuitenkin -86)
Explörerri ei voi näyttää mulle tota teijän nettisivuja ja tuohon s-postiinkin laitoin jokunen päivä sitte postia koskien takaloksuja jotka ois ollu hieman kustomoidut orkkiksiin verrattuna, mut ei oo kuulunnu mitää...
Muuten hyvä, mutta ei kannata asentaa lasikuituosia, jos kuuppa on tarkoitus museokatsastaa tai jos se jo on museorekisterissä. Museokatsastaja ei hyväksy lasikuituosien käyttöä. niin, että käytetään niitä vain ns. käyttöautoissa.