JEP eli katti tuli vaihdettua jonka ostin valtterin välittämästä 9000 2.3 T cde -95 tonnarista. Katti sopi paikalleen heittämällä eli olivat identtiset toisiinsa nähden. Mitä nyt minun vanhasta katista sisuskalut Hervannan valtaväylällä. Hintaakin tuli vähän vähemmän kuin tuo 300 euroa
Pakokaasut kävin mittaamassa tampereella pakokaasu analyysissa jossa pojat tekivät nätin lapun jahka katti lämpesi hiukan. Katsastus konttorissa oltaisiin jo varmaan annettu hylsy pakokaasuista. Eli nyt tonnarini on taas vähäpäästöinen

Täytyy kyllä kehua tota paikkaa koska ekan kerran kun menin sinne paskana olevan katin kanssa niin ukko sano et tuu seuraavan kerran ehjän katin kanssa ni velotetaan sitten. eli mittas ilmaseks.
Leimasta tosin en päässyt läpi koska käsijarru ei ottanut oikeaan takapyörään ollenkaan mut sekin selvis jumiutuneella jousella joka pitäisi liikkua käsijarrua vedettäessä. Tämä on ensimmäinen auto minulla jossa on levyt takana eli käsijarrun käyttö silloin tällöin ei varmaankaan ole pahasta jollei jopa suositeltavaa näissä peleissä.
Korjaus huomautus tuli myös lampun väärästä kuviosta josta toinen leimamies naureskeli toiselle virkaintoiselle leimamiehelle. (Hatanpään leima konttori) . Onko kellään kokemusta leimamiehestä joka katsoo kolmesta eri paikasta runkonumeron? minulla on,Hatanpää...
Mites muuten kun toi APC:kin on katti mallinen niin mitä siinä on ajettu takaa? pienempiä päästöjä? Eli jos sen modaa, puuttuuko autosta aina ne 15hp normaaliin cc -88 tonnarin 175hp vastaan? koska tossa california mallissa on ne 160 josta muutama kesälaitumilla.