9000 CSE 2.3T -97 Suomiauto vs. Belgian auto, eroja
-
- "Aero"
- Viestit: 458
- Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
- Paikkakunta: Halikko
9000 CSE 2.3T -97 Suomiauto vs. Belgian auto, eroja
Nyt olisi kiikarissa vähän ajettu CSE 2.3T -97. Auto on tuotu Belgiasta ja omaa täydellisen huoltokirjan. Onko Belgian autoissa eroja suomiautoihin esim. lämmityslaitteiden tms. osalta?
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turussa, #1629, 0504821897 wa
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7796
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Omassani ( saksan tuonti auto ) ei ainakaan ollut mitään eroa suomi autoon, paitsi moninapainen
vetokoukun pistoke ja kojelaudassa oleva vihreä merkkivalo ilmaisemaan
peräkärryn olemassa olosta.
vetokoukun pistoke ja kojelaudassa oleva vihreä merkkivalo ilmaisemaan
peräkärryn olemassa olosta.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Kyllä ovat samoja vermeitä pääsääntöisesti. Siellä asuessa tuli käytyä kaikenlaisia kotteroita ihmettelemässä ja ajamassa (mm. testarossaa joka olis maksanu 126tmk silloin -99 ajettu 65tmileä) 
Siellä oli jonkin verran noita saudi ja libya perusteisesti hankittuja kulkineita ja niissä oli sitten joitain eroja näihin europpa versioihin.
Mutta kyllä ne saabit ja volvot joita silloin kattelin olivat ihan samoilla vermeillä kuin Suomessakin. Akkua myöten. Ostamassani Passatissa oli sellainen ero että huohottimen lämmitin ja varo "venttiilin" omaava ilman suodatin kotelo puutuivat. Mutta nekin sain ilmaiseksi asennettuna merkkiliikkeestä tuotuani auton Suomeen (pienen neuvonpidon jälkeen).
V-M

Siellä oli jonkin verran noita saudi ja libya perusteisesti hankittuja kulkineita ja niissä oli sitten joitain eroja näihin europpa versioihin.
Mutta kyllä ne saabit ja volvot joita silloin kattelin olivat ihan samoilla vermeillä kuin Suomessakin. Akkua myöten. Ostamassani Passatissa oli sellainen ero että huohottimen lämmitin ja varo "venttiilin" omaava ilman suodatin kotelo puutuivat. Mutta nekin sain ilmaiseksi asennettuna merkkiliikkeestä tuotuani auton Suomeen (pienen neuvonpidon jälkeen).
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Ei ole noissakaan mitään eroja suomiautoihin, penkinlämmittimetkin noissa etelän autoissa on. Paremmin ovat usein myös varusteltuja kuin Suomessa lama-aikana ostetut veljensä.V-M kirjoitti:Siellä oli jonkin verran noita saudi ja libya perusteisesti hankittuja kulkineita ja niissä oli sitten joitain eroja näihin europpa versioihin.
V-M
Miten mulla on semmonen muistikuva että olis toinen ilmastointikompura takapenkkiläisille. En nyt jaksa selata foorumia mut muistaakseni täällä siitä oli puhetta. Viisaammat ja enemmän tietävät jatkakoon.Juha Laitinen kirjoitti:Ei ole noissakaan mitään eroja suomiautoihin, penkinlämmittimetkin noissa etelän autoissa on. Paremmin ovat usein myös varusteltuja kuin Suomessa lama-aikana ostetut veljensä.V-M kirjoitti:Siellä oli jonkin verran noita saudi ja libya perusteisesti hankittuja kulkineita ja niissä oli sitten joitain eroja näihin europpa versioihin.
V-M
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
#1856
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Autot on jotakuinkin samanlaiset, kun Saabeista on kyse. Jos katsotaan tuota käytännön sanelemaa varustelueroa, niin saattaapi olla, että lohkolämmitintä ei löydy Belgian tuonnista. Suomessa myydyissä tuo lienee kaikissa, jos nyt ei maahantuojan toimesta asennettuna, niin ainakin joku ex-omistaja sen sinne on jo asennuttanut. Aika epätodennäköistä on myös kunnon talvirenkaiden olemassaolo.
Ei muuta kun tonnaria hakemaan, sitten Calix-kaupan kautta Matin Renkaaseen Hakkapeliittaa alle tinkaamaan niin elämä hymyilee

Ei muuta kun tonnaria hakemaan, sitten Calix-kaupan kautta Matin Renkaaseen Hakkapeliittaa alle tinkaamaan niin elämä hymyilee


-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Herneet on niin syvällä nasaaliontelossa ettei henki meinaa kulkea9-5T kirjoitti:Maahantuoja ei ole asennellut lohkolämppäreitä. Ainakin kaikki minun uutena ostamat Saabit on jääneet ilman lämppäriä eikä sitä moni tuttukaan ole ottanut, asuinpaikka varmasti vaikuttaa sillä täällä maaseudulla suurimmalla osalla on lämmin autotalli.
Ei vihanneksi nenuun pilkun viilaamisesta.


-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84