 . Molemmat on 2.0L.  9-3:han pakoputki tulee edestä päin katsottuna  ahtimen oikealle puolelle kun 9000 se tulee vasemalle puolelle.
 . Molemmat on 2.0L.  9-3:han pakoputki tulee edestä päin katsottuna  ahtimen oikealle puolelle kun 9000 se tulee vasemalle puolelle. Saako siis tuon turbon pako ja ahdin puolia käännettyä niin että ko. ahdin menisi heittämällä 9000:seen.
 . Molemmat on 2.0L.  9-3:han pakoputki tulee edestä päin katsottuna  ahtimen oikealle puolelle kun 9000 se tulee vasemalle puolelle.
 . Molemmat on 2.0L.  9-3:han pakoputki tulee edestä päin katsottuna  ahtimen oikealle puolelle kun 9000 se tulee vasemalle puolelle. Tässä mallissa tuo imupuolikin näyttäisi olevan kelmmareillajcarlson kirjoitti:Muuten kyllä mutta imuputken kiinnitys on 9-3:ssa pulteilla kun taas 9000:ssa klemmariliitos.
 ... Mulla on tuo ahdin lattialla. Tässä on noin 20cm pitkä ja noin 6cm leveä teräs putki ahto puolella(kahdella pultilla kiinnii ahtimessa) mikä 9-3:sa menee imusarjaan, 9000 taas tuota putkea ei ole vaan klemmari liitos tulee suoraan ahtimen kylkeen. Tuo liitos pitää saada jotenkin ilmeisesti väsättyä.
 ... Mulla on tuo ahdin lattialla. Tässä on noin 20cm pitkä ja noin 6cm leveä teräs putki ahto puolella(kahdella pultilla kiinnii ahtimessa) mikä 9-3:sa menee imusarjaan, 9000 taas tuota putkea ei ole vaan klemmari liitos tulee suoraan ahtimen kylkeen. Tuo liitos pitää saada jotenkin ilmeisesti väsättyä.Ahtoputki on molemmissa klemmarilla, imupuoli on kahdella pultilla alumiiniputkessa johon tulee klemmarilla imuletku.kaapisti9000 kirjoitti:Tässä mallissa tuo imupuolikin näyttäisi olevan kelmmareillajcarlson kirjoitti:Muuten kyllä mutta imuputken kiinnitys on 9-3:ssa pulteilla kun taas 9000:ssa klemmariliitos....