Pari huomautusta, toinen vetaritunneli ruosteessa ja pelk. puolen lampussa ei ollut taaskaan mitään kuviota. Lupasin korjata heti
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kutsui muuten mun -91 mallista iivaria klassikoksi....
Jep, itellä oli omassa 90:ssä samanlaista vikaa, kun ennen katsastusta vein huolettavaksi, niin tuo tukivarsi vasemmalla oli aikas haperossa tilassa, eli toisin sanoen hengenvaarallinen, no se sit korjattiin ja tosin ensvuonna olis varmaan hyvä hoitaa toinen puoli kuntoon, kun sielläkin oli jo pientä alkavaa ruostetta, mut ei sentään pahassa paikassa, että voi vielä turvallisin mielin ajella.Sapetti kirjoitti:Ei tullut hylkyä käsijarrusta.Mertmi kirjoitti:Hyvinkin mahdollista, että tulee hylsy tuosta käsijarrusta. Kannattaa säätää ne molemmat satulat ennen leimalle menoa.Sapetti kirjoitti: Käsijarru ottaa toiselta puolelta jo 1-2. naksulla kiinni ja toisella 3., aiheuttaneeko hylkyä katsastuksessa?
Sen sijaan katsastusmies tökki taikasauvalla etualatukivarsien kiinnityskohtia, jolloin metalli muuttui ruosteiseski ja tippui pois
Kuukauden päästä viimeistään uudestaan konttorille.
Läpi meni, muttei vasara. Tuore leima ilman mitään huomautuksia.Johnny V4 kirjoitti:No menikö läpi? Nimmittäin vasara pohjasta.
Kävitkös kankaanpääs näyttämäs, jos kävit niin kummalla asemalla? Kiinnostais vaan tietää onko tuolla uudella asemalla touhu yhtään fiksumpaa muutoskatsastuksien kanssa kun tuola A-katsastuksessajakaraik kirjoitti:juuh ja leima tuli, toista vuotta putkeen ilman kehotuksia ja etukäteis remontteja... kilsoja n. 25tkm vuodes kuitenkin