ylävesiletku ottija hajosi. oli pakko korjata hetkellisesti suorallaputkella kun ei viittinyt tonne mettätaipaleellekkaan jättää tota hajoitettavaksi (en kyl tiiä onko tällä hommalla mitään tekemistä ongelmani kanssa) lämmöt ei nousseet kumminkaan kertaakaan liian ylös mittarien mukaan. no totta helvetissä se tietenkin ahisti jokatapauksessa veden kiertoa.
tänään syttyi chek enginere valo.
auto alkoi nykimään ja sammui kun heitti vapaalle samantien.
kone käy tyhjäkäyntiä erittäin epätasaisesti.
kun polkasee kaasua pöllähtää mustaa.(jäi hanki mustaksi saman tien)
haisee aika erikoiselle (vähän niinkuin palaneelle)
vesiletku on korjattu.
kampiakselin asentoanturin kun liittimestä vetäsee irti niin sammuu välittömästi.
virranjakajan kannesta kun irrottaa tulpanjohon yksitellen niin kipinöi ja alkaa käymään kolmella eli jotain älyä on kyllä pytyissä.(ei ole paine mittaria että vois mitata sylinterit.
auto sijaitsee tällähetkellä kouvolassa tykkimäellä
jos joku haluaa tulla vilkaisemaan sitä
kaikki neuvot olisi nyt kyl tarpeen

http://www.youtube.com/watch?v=DbtcETVTrdk
http://www.youtube.com/watch?v=HSZWsqgMdKI