Mitähän noissa aikaisemmissa huolloissa olisi pitänyt tehdä ja tulevassa 100tkm huollossa. Aikaisemmat huollot oli tehty Paraisten paikallisessa huollossa. Huoltoja oli tehty vuoden välein kysymysmerkiksi jäi, että onko aikaisemmat huollot olleet öljyjen vaihtoja, että onko edes laatikon öljyjä vaihdettu.vesa67 kirjoitti:Ei ole omissa automaateissa vuotanut eli en osaa sanoa miten yleistä, mutta on täällä muitakin Aisinin automaattien käyttäjiä.
Öljyn tason tarkistukseen ja tyyppiin löydät foorumilta hakemalla ohjeet.
Orkkishukkiksen jousen vaihdon voit unohtaa, ensin yritetään ihan tangon mittaa säätämällä laittaa asia kuntoon. Mutta sekin homma on kulkemisen keveyttä hakevalle aivan riittämätön muutos, mankkuvena ja softa lpt pirssiin auttaa vasta oikeasti. Tästäkin löytyy runsaasti keskusteluja.
Autohan on tosi vähän ajettu tuon ikäiseksi, ja juuri on tulossa isompi määräaikaishuolto vastaan joten sen maksaja kannattaa ottaa huomioon ja tarkistaa huotokirjasta sisältö. Ellei ole tehty jo.
Mitähän kaikkea tuossa noiden vuosien aikana olisi pitänyt huoltaa.
Pitäisikö tuo nokka remmi/ketju vaihtaa nyt tässä tulevassa huollossa?
Jos löytyy linkkiä huolto ohjeisiin niin laittakaa?
Ostajana on vanha mies henkilö joka oli sitä mieltä, että tehoa on riittävästi.
Omasta mielestäni on kamala ajaa noin tehottomalla Turbo Saabilla.
Jos joku innokas foorumilainen haluaisi autoa huoltaa tai katsoa rahasta Turun seudulla niin Paappa olisi tyytyväinen? Voisi siinä samassa laittaa kulkupuolen entiselleen.
Ilmeisesti tuota tankoa voisi kanssa säätää itse vai olisiko syytä omistaa painemittari.
Eli Saabismi on tarttunut näillä tietoa sukuun. Huomenna selviää lopullisesti meneekö auto Paapalle vai Kummisedälle. Kummisetä oli 10 v sitten koe ajamassa uutta samallaista, mutta otti Volvon silloin. Silloin saabin osto jäi kiinni huonosta vasemman jalan tilasta jäi vissiin harmittamaan päätös.