0.2 paineilla laulaa kone miten pitää, ei prötäämistä.
Sanotaan nyt viellä että APC on pois käytöstä ja nakulediä en ole viellä laittannut toimintaan. Teillä on varmaan jonkinmoinen näkemys asiasta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No ne on itellä kans mielessä pitää vaihtaa ku pääsee taas räpläämään tota autoa. Mistäs olette ostaneet nuo tulpanjohdot. Tekeekö noilla motonetin johdoilla mitään.DIggItaLLr kirjoitti:tulpat?
NGK tulpat tohon ollaan jo hommattu. listasta T8 koneeseen sopivat. Mistäs noita Bougicord:n johtoja saa?DIggItaLLr kirjoitti:Omat kokemukseni on 16v koneesta, mutta:
Siinä huomattua että kone on kranttu juuri oikeanlaisista tulpista. NGK, eikä mitään muuta.
Ainoat takuutoimivat tulpanjohdot on Bougicord:it, joillain moton peruspiuhoilla saattaa toimia, mutta takuuta ei ole.
En usko että putoo nuo paineet putoo. Tossa on sanotaanko max 10h ajettu boshin pumppu. tuon bensanpaineensäätimen alipaineletkun vois tarkittaa.Ikotion kirjoitti:Mittaas bensanpaineet, jos ne vaikka romahtais... tai sitten bensapaineensäätimen alipaineletku irti...
Tossa on ~10h ajettu boschilainen painepumppu. (pitäisi kyllä saada bensaa.) Joten tuoton pitäisi kyllä riittää. Mitään bensapumpun releitä ei tossa meidän masiinassa ole. Ihan suora kytkin bensapumpulle. Auto pelaa kaasutellessa ihan hyvin ja ajaessakin. mutta jossain ~4k rpm alkaa rötäämään.hinali kirjoitti:no tuota,, mää en saabista tiedä paljoakaan. onko tuo sun auto k-jetillä?
jos on.
nuo vaivat kuulostaa pumppuongelmilta. auto pelaa normaalisti alle 2000kierr/min? vapaalla ottaa kierroksia lähes normaalisti? veto päällä heti kun vaatii enemmän soppaa niin rykii kuin olis vettä keuhkoissa?
onko siirtopumppu kunnossa(onko näissä edes?)? kavitoiko painepumppu(lurraako)? saako ilmaa jostain polttoaineen sekaan? onko pa-pumpun rele kunnossa?
vanhana k-jet miehenä takertuisin polttoainelinja/pumppu puolelle ensimmäiseksi.
edit: tuo latausongelma vaikuttaa myös pumppujen toimintaan, ne tarvii 12v toimiakseen oikein.