No niin kysymys on edelleen 9000CD 2.3turbo:n pitkästä vieteristä käynnistettäessä.
DI-kasetti on tosiaankin vaihdettu.
Mutta..mutta...aamuisin kun käynnistelen niin kestää noin 5-6s, tosin pari aamua sitten tuntui kestävän 10s..????
Kun taas sitten olin ajellut ja heitin auton parkkiin ja auto oli parkissa n.20min niin kun starttasin niin se rykäisi käyntiin samantie about 1s.
( tällaista ei tapahdu kuin ehkä kerran viikossa )
Normaalisti lämpimänä kun käynnistän niin se kestää sen 4-6s.
*ei taida olla normaalia..?*
Olisiko bensanpaineilla jotain osuutta asiaan..?
Paljonko ko..paine pitää olla ja kuinka kauan paineiden pitää olla päällä siinä kiskossa jossa suuttimet ovat...?
Itse epäilen hiukan tankissa olevia takaisku venttiileitä.
Auttakee...
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Auttakee...
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Auttakee...
Bensanpaine pitää olla 3,0 +0,25 -015 bar koneen ollessa sammuksissa (kun imusarjassa/paineensäätimen letkussa 0 bar)9000CD23T kirjoitti:Olisiko bensanpaineilla jotain osuutta asiaan..?
Paljonko ko..paine pitää olla ja kuinka kauan paineiden pitää olla päällä siinä kiskossa jossa suuttimet ovat...?
Itse epäilen hiukan tankissa olevia takaisku venttiileitä.
Pumpun pysäyttämisen yhteydessä paine saa laskea 0,1 - 0,2 bar. Jos paine on 20 minuutin kuluttua laskenut yli 0,7 bar, tarkasta paineensäädin ja bensapumpun takaiskuventtiili vuotojen suhteen.
Nämäkin ohjeet löytyvät:
http://marge.datium.fi/~knox/Polttoaine ... 985-93.zip
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00