http://www.auto-motor-und-sport.de/d/67949
ite taas mitään ymmärrä tosta tekstistä, mutta luvut kyllä eli 2005 vuonna on tulossa sportsedaniin 2.8l turbo V6, 250hv/350nm..ja muutenkin GM ilmeisesti panostaa turbo-koneisiin...kertoisko joku joka osaa saksaa mistä on kyse
V6 Turbo 9-3SS:ään 2005
V6 Turbo 9-3SS:ään 2005
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
No lyhyesti simultaanitulkkausta huonolla saksankielentaidollani.
Huom. piti editoida, kun ei muisti toiminut oikein tuon Herbst -sanan kanssa. Syksyähän se tarkoittaa, joten jäitä hattuun V6:sen odottelijat ja vilpitön anteeksipyyntöni.
Syksyllä 2005 tulossa 9-3:seen 2.8 litran turboahdettu V6. Maksimiteho 5500rpm/250hp ja vääntö 1800rpm/350Nm.(siis ihan oikein ymmärsit pelkkien lukemien perusteella)
Juttu jatkuu käsittelemään O**lin moottoreita, 1.6 turboja 160-170hp koneita, jotka tullaan laittamaan Merivaan ja Astmaan 2005 ja 2006 uuteen sorsaan.
Loppu onkin sitten tavallista GM soopaa uusien tuotteiden tarjoilua ym. Ei mitään mielenkiintoista(ainakaan mulle).
Matti
Huom. piti editoida, kun ei muisti toiminut oikein tuon Herbst -sanan kanssa. Syksyähän se tarkoittaa, joten jäitä hattuun V6:sen odottelijat ja vilpitön anteeksipyyntöni.
Syksyllä 2005 tulossa 9-3:seen 2.8 litran turboahdettu V6. Maksimiteho 5500rpm/250hp ja vääntö 1800rpm/350Nm.(siis ihan oikein ymmärsit pelkkien lukemien perusteella)
Juttu jatkuu käsittelemään O**lin moottoreita, 1.6 turboja 160-170hp koneita, jotka tullaan laittamaan Merivaan ja Astmaan 2005 ja 2006 uuteen sorsaan.
Loppu onkin sitten tavallista GM soopaa uusien tuotteiden tarjoilua ym. Ei mitään mielenkiintoista(ainakaan mulle).
Matti
Viimeksi muokannut G-mies, Ma Syys 20, 2004 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Kysehän on siis samasta moottorista, joka Saabin kohdalla esiteltiin jo prototyypissä 9-3X. Silloin ei vain erikseen kerrottu, että se kuuluu uuteen GM:n V6-koneiden perheeseen, josta tulee tarjolla myös 3,2-litrainen ja isompiakin versioita ilmeisesti 4,0-litraiseen saakka. Saabin vastuulla lienee turboversioiden teko ja siihenhän 2,8-litrainenkin tarjoaa mielenkiintoiset lähtökohdat...
Jos tämä kone todella tulee jo ensi vuonna 9-3:n tuotantomalleihin, luulisi että se mutkan kautta tarkoittaa myös nelivetomallin tuloa jo ensi vuonna!
Toivottavasti kone saadaan ympättyä myös ensi vuonna tulossa olevaan 9-5:n facelift-versioon!
Jos tämä kone todella tulee jo ensi vuonna 9-3:n tuotantomalleihin, luulisi että se mutkan kautta tarkoittaa myös nelivetomallin tuloa jo ensi vuonna!
Toivottavasti kone saadaan ympättyä myös ensi vuonna tulossa olevaan 9-5:n facelift-versioon!
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Tärkeitä pointteja tekstistä, uudet V6 ja V8(takaveto) dieselit kehitteillä ja markkinoille juuri uuden 9-5:n ilmestymisen aikoihin.
Samoin tuplakytkin on kehitteillä vihdoinkin.
Mitä sen turbo V6:n tehoihin tulee niin aikaisemmin sen tehoksi kerrottiin 280hp. Noh tulee mitä tulee, ehkä jotain yli 300hp vehjettä säästetään johonkin ökympään nelivetoon.
Samoin tuplakytkin on kehitteillä vihdoinkin.
Mitä sen turbo V6:n tehoihin tulee niin aikaisemmin sen tehoksi kerrottiin 280hp. Noh tulee mitä tulee, ehkä jotain yli 300hp vehjettä säästetään johonkin ökympään nelivetoon.