Mulla on se yksilö, toivotaan hänelle sit toiseksi pommeinta..siiseli kirjoitti:...Toivottavasti onnistui löytämään myös sen markkinoiden pommeimman mersun...
Yks vatipää lisää.
Re: Yks vatipää lisää.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Yks vatipää lisää.
Oliko Myrkky vai Mesedesi Jyskälän reissulla?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010021 ... 1_uu.shtml
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010021 ... 1_uu.shtml
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Yks vatipää lisää.
Valitettavasti en ole ollut Jyväskylän suunnalla. Ihan kotinurkilla olen pyörinyt.
Ja Myrkylle, sekä muille asiasta kiinnostuneille voin kertoa, että mercedes on toiminut erittäin hyvin.
Joka kerta ollaan lähdetty ja päästy perille - ja takaisinkin - ilman minkäänlaisia ongelmia. Koska ostin tuon auton vain muutaman kuvan perusteella, en uskonut saavanikaan kovin kummoista rakkinetta.
Mutta olen erittäin positiivisesti yllättynyt.
Auto on ulkoisesti ja sisäisesti paljon parempi, kuin uskalsin odottaakaan.
Se kulkee erittäin miellyttävästi ja olen tällähetkellä siihen täysin tyytyväinen.
Saab ei koskaan saanut sellaisia omistamisen ilon tuntemuksia aikaan, mitä tuo on jo nyt neljän päivän aikana minulle tarjonnut.
Kyllä saabissa oli ainankin yksi hyvä asia. Se opetti minut pysymään entistä merkkiuskollisempana mercedestä kohtaan.
Saabi voi olla jollekin toiselle ihmiselle mieluisa ja kuvitelmien mukaan paras auto maanpäällä, mutta minun mieltymyksiä se ei pysty lunastamaan.
Ja Myrkylle, sekä muille asiasta kiinnostuneille voin kertoa, että mercedes on toiminut erittäin hyvin.
Joka kerta ollaan lähdetty ja päästy perille - ja takaisinkin - ilman minkäänlaisia ongelmia. Koska ostin tuon auton vain muutaman kuvan perusteella, en uskonut saavanikaan kovin kummoista rakkinetta.
Mutta olen erittäin positiivisesti yllättynyt.
Auto on ulkoisesti ja sisäisesti paljon parempi, kuin uskalsin odottaakaan.
Se kulkee erittäin miellyttävästi ja olen tällähetkellä siihen täysin tyytyväinen.
Saab ei koskaan saanut sellaisia omistamisen ilon tuntemuksia aikaan, mitä tuo on jo nyt neljän päivän aikana minulle tarjonnut.
Kyllä saabissa oli ainankin yksi hyvä asia. Se opetti minut pysymään entistä merkkiuskollisempana mercedestä kohtaan.
Saabi voi olla jollekin toiselle ihmiselle mieluisa ja kuvitelmien mukaan paras auto maanpäällä, mutta minun mieltymyksiä se ei pysty lunastamaan.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
En tunnusta, mut jos tuo romu palais niin enpä usko että juurikaan harmittaisi.V.J.S kirjoitti:Oliko Myrkky vai Mesedesi Jyskälän reissulla?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010021 ... 1_uu.shtml
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Re: Yks vatipää lisää.
(nokidieseli)Savu seuraa lampaannussijaa.scorpio_88 kirjoitti:
vai että lampaan nahkaa no siinäpä se salaisuus on miksi ne ratit on aina ihan repaleiset
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Re: Yks vatipää lisää.
Kylmin auto on todettu jo vuosien ajan: Mersu! Ja miksi, no siksi, kun vieressä istuvalla naisimmeisellä aina turkki päällä!!!!
Re: Yks vatipää lisää.
Maailman vahvin auto on wanha M-B 200D - mikään muu kulkine ei jaksa vetää perässään yhtä pitkää jonoa.jara kirjoitti:Kylmin auto on todettu jo vuosien ajan: Mersu! Ja miksi, no siksi, kun vieressä istuvalla naisimmeisellä aina turkki päällä!!!!
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Yks vatipää lisää.
Eipä voi kehuskella tuon minun yksilön lämpimyyttä näillä keleillä, jos sen saatkin käytettyä lämpimäksi niin lämpömittari laskee kun lehmän häntä jahka pistää puhaltimen päälle. Asiaan ei auttanu edes kahdet lukkopihdit syylärin letkussa, eli ei oo termarivika.
Miksköhän mulle on tässä viime päivinä jääny sellainen kuva ettei tuollaista hieman kuluneemman näköistä mersua oikein arvosteta? Kommetteina on ollu mm. "millä ihmeellä sinä tuon paskan oot tällä kelillä käyntiin saanu?" ja "mistä sie tuon dyykkasit?" No ei senpuoleen, en arvosta kyllä minäkään.
Miksköhän mulle on tässä viime päivinä jääny sellainen kuva ettei tuollaista hieman kuluneemman näköistä mersua oikein arvosteta? Kommetteina on ollu mm. "millä ihmeellä sinä tuon paskan oot tällä kelillä käyntiin saanu?" ja "mistä sie tuon dyykkasit?" No ei senpuoleen, en arvosta kyllä minäkään.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Re: Yks vatipää lisää.
No niin, tilanne tietoa foorumille!
SRS-valo kuitattu, eli vian aiheuttaja oli se katkennut spiraalijousi ratin takana, mutta isompi juttu onkin se abs, siinä laite ilmoitti viaksi, ABS-yksikön vasen menoventtiili viallinen, joutuu vaihtaan koko yksikön säiliöineen päivineen., voi....tu! Vai onko kellään vippas konstia laitteen eheyttämiseksi...tai myytävänä ko.yksikköä?
jatkuu...........
Ai niin kuittaus tuohon lämpimyyteen, tonnarissa oli viallinen termari, nyt vaihdon jälkeen on ihan eri lämmin
SRS-valo kuitattu, eli vian aiheuttaja oli se katkennut spiraalijousi ratin takana, mutta isompi juttu onkin se abs, siinä laite ilmoitti viaksi, ABS-yksikön vasen menoventtiili viallinen, joutuu vaihtaan koko yksikön säiliöineen päivineen., voi....tu! Vai onko kellään vippas konstia laitteen eheyttämiseksi...tai myytävänä ko.yksikköä?
jatkuu...........
Ai niin kuittaus tuohon lämpimyyteen, tonnarissa oli viallinen termari, nyt vaihdon jälkeen on ihan eri lämmin
Jäsen 4448
Saab 9-5 2.0A sedan-99
Saab 900 2.1i 3D -92
Saab 9-5 2.0A sedan-99
Saab 900 2.1i 3D -92
Re: Yks vatipää lisää.
Paljonkohan maksanee sellainen ABS-yksikkö?
Mersu on muuten toiminut aivan ideaalisti.
Ei mitään vastoinkäymisiä.
Mersu on muuten toiminut aivan ideaalisti.
Ei mitään vastoinkäymisiä.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Eiköhän noita järkihintaan saa, varmaan alle 100e.Mesedesi kirjoitti:Paljonkohan maksanee sellainen ABS-yksikkö?
#3834
Re: Yks vatipää lisää.
Dajazzzilla parhaillaan myynnissä osa ABS-Controller (4198602) ja "brake thing" ja Hanella myös purkuosaa. Kannattaa kysellä, eipä ko. henkilöllä ainakaan ole osat yleensä hinnalla pilattu. Tiedä sitten onko oikeaa osa mitä haetaan...
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Yks vatipää lisää.
Ei ole oikeaa osaa noilla yllämainituilla...
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Yks vatipää lisää.
AHAColtti kirjoitti:Ei ole oikeaa osaa noilla yllämainituilla...
Jäsen 4448
Saab 9-5 2.0A sedan-99
Saab 900 2.1i 3D -92
Saab 9-5 2.0A sedan-99
Saab 900 2.1i 3D -92