Juu niinhän se noiden kanssa oli, muistaakseni tuotakin testattu joskus. Tasainen paine taisi olla silloin hyvä, mutta piikkaus entistäkin rajumpaa tjsp. En enää edes muista, voisi oikeastaan testailla uudestaan joskus kun jaksaa.Eli Jos siellä on joku 1,5bar softa, niin peruspainetta pitäisi ruuvata ylöspäin 0,75 bariin asti.. Ehkä sitten paljon parjattu DI/APC alkais pelittämään paremmin?
Kansipahven laitto +viritys.....
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
-
- "Turbo"
- Viestit: 202
- Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 02:48
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Hmm. Jännä kyl, tuli tää tieto kans itelle ihan uutena asiana. Vois kyl selittää joitain oireita omasta autosta myäs. Varsinki noi korjaamoreissujen jälkeiset parin päivän täydellisen toiminnan kaudet (taitavat aikalai ottaa akun irti aina laiton ajaks melkee joka toimenpiteessä johon liittyy polttoaine tai sähköt)...
Hyväpä että tähänki ketjuun tuli eksyttyä. Kaikkea sitä oppii ku vanhaks elää ja vähän malttaa pysähtyä kuuntelemaan ja lukemaan aina välissä
Päävirtakytkintä asentelemaan kuhan lämpimään talliin pääsee. Vähän sitten tulevaisuudessa pienemmällä vaivalla.
Hyväpä että tähänki ketjuun tuli eksyttyä. Kaikkea sitä oppii ku vanhaks elää ja vähän malttaa pysähtyä kuuntelemaan ja lukemaan aina välissä

Päävirtakytkintä asentelemaan kuhan lämpimään talliin pääsee. Vähän sitten tulevaisuudessa pienemmällä vaivalla.

MY07 Saab 9-3 SC Aero
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)