saab93f kirjoitti:
Kohtuullisen hyvällä omatunnolla tässä voi lupailla. On kuitenkin tullut hankittua -05 lokakuussa 9-3 ja sitten toukokuussa -08 taas 9-3. Eli -11 viimeistään niin ollaan linjassa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Meilläkin se 9-3 kerkes olla. Mahdollisesti -12 on vaihdon paikka, varmaksi ei voi sanoa kun riippuu niin monesta. Jos sattuu tarve vähenemään niin voipi jäädä puhe asteelle... Mutta odotukset SAABin osalta on kovat. 9-5 Farkku kiinnostaa, mutta yli 5m pituus hieman arveluttaa. Ei tyrmätä ennen kokeilua tietenkään.
saab93f kirjoitti:Jotenkin tuo sittari houkuttaa, oli vähällä ettei rouva hankkinut (vaihtanut edellistä
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
ia) LandRover Freelanderiin. Pitäiskö tuota sitten mielistellä ja hankkia se 9-4X. Vai riittäisikö kuitenkin "vain" nelivetoinen farkku. Voi tätä pulmien merta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mulla myös cittari houkuttaa, se kun on aika pätevä laite oikein tehtynä. Mutta toisaalta ne halut aina hiipuu jos tosissaan ajattelis ajelevansa sellaisella korkealla "keikkujalla". Nykyisen kulkineen jälkeen ei etuvetoon enää ole meillä paluuta, ainakaan jos ns käyttöautosta puhutaan. Samaten reilusta maavarasta en mieluusti tingi. Nykyiseen 9-3:n en enää syty niin että ostoksille lähtisin, vaikka välillä 9-3x poltteleekin. Tuon X:n köpö maavara (15.7mm) oli vain suuri pettymys ja samaten diesel XWD puute, kuten täällä tullut jo n. 100 kertaa ehkä todettua.
Mutta tulevaisuus näyttää vähintään mielenkiintoiselta.
Toisaalta on mulle kyllä "
helppo backup" suunnitelma jos Saabit ei sovellu. Ulkonäköpisteitä ei metsässä jaella.