Viggenin jarrulevyt
Viggenin jarrulevyt
Eli pääsin tänään ensikertaa elämässäni tarkastelemaan unelmien autoa.. Mutta yksi asia jäi vaivaamaan? Eli miksi kaikissa kolmessa viggenissä mitä syyskokouksessa oli paikalla, oli kuskin puolen jarrulevyjen viillot ns.väärinpäin. Kun taas pelkääjänpuolella ne oli oikeinpäin. Tai sit toisinpäin.. No johan tuli vaikeesti selitettyä. Mut ydin on se, et eikö viggeniin saa kuin toisenpuolen uritettuja levyjä?? Ei näkyny itse kuskeja paikalla, joten en päässy paikanpäällä kysymään..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Re: Viggenin jarrulevyt
hakuba2 kirjoitti:Eli pääsin tänään ensikertaa elämässäni tarkastelemaan unelmien autoa.. Mutta yksi asia jäi vaivaamaan? Eli miksi kaikissa kolmessa viggenissä mitä syyskokouksessa oli paikalla, oli kuskin puolen jarrulevyjen viillot ns.väärinpäin. Kun taas pelkääjänpuolella ne oli oikeinpäin. Tai sit toisinpäin.. No johan tuli vaikeesti selitettyä. Mut ydin on se, et eikö viggeniin saa kuin toisenpuolen uritettuja levyjä?? Ei näkyny itse kuskeja paikalla, joten en päässy paikanpäällä kysymään..
vastaus on yksinkertainen, levyjä ei ole saatavilla kuin yhteen suuntaa suunnatulla urituksella.
500whp.net member
500whp.net member
Re: Viggenin jarrulevyt
Kiitos. Nyt voin nukkua yöni rauhassa..Vigge kirjoitti:hakuba2 kirjoitti:Eli pääsin tänään ensikertaa elämässäni tarkastelemaan unelmien autoa.. Mutta yksi asia jäi vaivaamaan? Eli miksi kaikissa kolmessa viggenissä mitä syyskokouksessa oli paikalla, oli kuskin puolen jarrulevyjen viillot ns.väärinpäin. Kun taas pelkääjänpuolella ne oli oikeinpäin. Tai sit toisinpäin.. No johan tuli vaikeesti selitettyä. Mut ydin on se, et eikö viggeniin saa kuin toisenpuolen uritettuja levyjä?? Ei näkyny itse kuskeja paikalla, joten en päässy paikanpäällä kysymään..
vastaus on yksinkertainen, levyjä ei ole saatavilla kuin yhteen suuntaa suunnatulla urituksella.
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
-
- "Hölösuu"