Nokasta ei ole muuta tietoa kun että on alkuperäisestä koneistette paremmaksi. Foorumin kautta tuon ostin, kesällä kun noita vertailin niin oli niissä eroa. Kyllä tuolla enemmän venttiilit aukenivat, eivain muista enään paljonko.
Pitäisi tuo tuplis maalata keväällä ja rakentaa jonkinlaiset levikkeetkin siihen.
Itse panostaisin bensan saatin, kannen kanavat/kaasarit jne. Kyllä tuo pakosaja on alkuperäinen. 2,5" putkella rakennettu pakoputki vain. Peltisatsin vääntämisen en uskoisi suurikaan homma olevan, jos työkalut ja taitoa löytyy vain.
Nyt kun tuossa ovat solexin 35mm tuplat, on ollut suunnitelmissa rakentaa 45mm solexeista tuplat siihen. Vaikka säädöt ovat kaasareista tapissa ja seoskin on venttiileiden/käynnin perusteella ok (ei käy laihalla.) Olihan siinä potkua noilla osilla, voishan siellä toki lisääkin olla.. Myös takapainoisten jarrujen rakentaminen ja käsijarrun muuttaminen takapyöriin on suunnitelmissa. Saisi tuon kääntymään paremmin.
Tuo 4 vaihteinen loota on paljon parempi minustakin kuin 5-vaihteinen. Välityksistäkään ollut mitään valittamista. (Kone kun tulee entisestä jäärata autosta joka kääntyi ympäri.) Tuo moottorin kiinnitys/tuenta kannattaa tarkastaa huolella, mutterit kireellä ja kumityynyt ehjät. Itsellä oli vain appariin puolelta kunnolla kiinni, niin se sattoi olla osasyy miksi laatikko alkoi oikkuilla.
Kuvia olisi mukava saada sinunkin jäärata autosta, pistä vaikka sähköpostilla, tai foorumille jos viitsit. Pistän itsekkin kuvia kun saisi tuon koslan kuntoon ja jäälle.