Kesän kunniaksi päivitystä:
Imusarjan ruuvasin pois ja putsailin tiivistepinnan ja muutenkin vähän
Pakosarjan ruuvasin pois ja jos siihen black satinia sais, pakopesää koittanut irrottaa mutta saa nähdä lähteekö ehjänä vai luovutanko kohta
DP:tä vedin rälläkällä lyhyemmäks ja v-band liitos että helpompi ottaa tieltä jos tarvii
Nuo kun oli irti niin Aeron kansi lähtikin helposti, kompura edestä, kiristimen jousi pois, kiristin pois (ulkonema 14mm eli vissiin olis ketjun vaihtokin?), itse kannen pultit pois ja ne päädyn pultit viimeseks kun meinas unohtua.
YKK:n katoin hihnapyörästä(lovi sisäkehällä ja lohkossa kohouma), nokan lovista ja nokan viivoista (niittejä lisäksi se 15 nokkien merkkien välissä).
Pistin nippusiteet vielä merkkien kohdalle ketjuun.
Uudemmissa tonnareissa ei ilmeisesti ole sitä vauhtipyörän nolla merkin kurkistun aukkoa.
CS:sta otettu kansi on ollut isoilla pojilla laitettavana niin se pitäs runtata sitten paikoilleen seuraavaksi.
Pari kysymystä:
-Mihin momenttiin ne kannen päädyn bonus pultit tulee? Varmaan viimeseks vedetään kiinni?
-Mikä on kuvassa näkyvä ihme piirilevy (viperin keskuslukon ostin ja manuaalissa ei mainita tuota ollenkaan, ei edes sisällössä)
Ps. Saa nähdä ehtiikö saada auton kasaan ja näin ajelemaan Lappeeseen
Kaikki uusimmat Saab kuvatukset isoina:
http://picasaweb.google.fi/jouni.mietti ... AeronKansi#