Jakoketjunkoppa..
-
Premium Override
- "Hölösuu"
- Viestit: 2240
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Jakoketjunkoppa..
Tuon kopan pinta oli selvästi alempana kuin sylinterilohkon pinta
olin tyhmä ja aattelin et kannentiiviste hoitaa ja siihen jäi sit öljyvuoto
Koppa irti ja oikealle paikalle, jostain luin et öljypohja pitäs kyseistä toimenpidettä varten irroittaa oliko näin?? Ohjeita siis kaivattaisiin. Ja kerran uudestaan tehdään nii paljon saa olla ketjunkiristäjälaahaimen kuluma, nyt näkyy alle 1mm ura mitä pitkin ketju juoksee.. On kyllä sit toinen kone vieres mistä voi harjoitella, se vaan on iivari ja ittellä turbo.. Ymmärsin et erot olis niissä vain männät?? Öljypojalle varmaankin löytyy oma tiiviste mutta miten on ton ketjukopan laita??
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Jakoketjunkoppa..
Koppa ja ö-pohja ovat kummatkin tiivisteliimalla.
Ainakin pitkälohkossa näyttäs ö-pohjan pari pulttia olevan kopassa kiinni jos en ihan väärin katsonut http://picasaweb.google.fi/jouni.mietti ... 7639915490
Ja jos noita pultteja auki käyttää niin luultavasti liima pettää ja joutuu tiivistämään senkin uudestaan eli käyttämään irti ö-pohjan samalla.
Ainakin pitkälohkossa näyttäs ö-pohjan pari pulttia olevan kopassa kiinni jos en ihan väärin katsonut http://picasaweb.google.fi/jouni.mietti ... 7639915490
Ja jos noita pultteja auki käyttää niin luultavasti liima pettää ja joutuu tiivistämään senkin uudestaan eli käyttämään irti ö-pohjan samalla.