Tuli hankittua 9-3 aero cab vm2001 entisen 9-5sen tilalle. Kyllähän tuo on mukava auto! Tarkenee näköjään kovemmillakin pakkasilla mainiosti, -25c tuli jo testattua. Muutamia kysymyksiä olisi uudesta kulkineesta, ensimmäinen 9-3 minulle:
-Katto on hyvässä kunnossa ja renovotkin hankittu, mutta takana katon ja korin alareunasta on kahdesta kohtaa kangas hankautunut rikki n.5mm-8mm matkalta. Muuta syytä en keksi kuin että katon suojapussin sisällä on jotain(anturit?) mitkä on hiertäneet kattoa. Onko muilla ollut ks. ongelmaa ja miten olette ratkoneet? Itse ajattelin ainakin nysvätä joillain pinseteillä pari tippaa liimaa niihin ettei lähde repeytymään. Pientähän nuo, mutta ärsyttää silti.
-Katto nousee ja laskee hyvin eikä pidä ylimääräisiä ääniä. Vetäisin katon lukituskahvasta vähän lujempaa ja ripa jäi käteen. vika vai ominaisuus? työnsin takaisin ja painoin alas ja lukitus aukesi, eli toimii ihan hyvin. Tuo ei kyllä tuosa autossa uusi juttu ole, koska katon verhoilussa on pari öljyistä rantua rivan jäljiltä. kai tota verhoilua uskaltaa lakkabensiinillä putsata ja ajelee veden kanssa pesevällä imurilla perästä?
-Autoon on näköjään vaihdettu ic, Saab 4729521. onko tuo viggenin ic? ja minne asti tommonen riittää?
- onko as3 harman kardon, niinkuin 9-5sessa? Riittävä on kyllä tuo as3 minulle.
- En hirveästi lämpeä noille antenneille.. ootteko viritelleet esim kytkimiä niihin, että voi itse päättää milloin tuo ruoska nousee?
-Hienot on jalopuut joo-o. jos joku haluaa päikseen esim hiilikuituseen ton paneelin vaihtaa Oulun lähettyvillä niin nakkaa YV.
Tässä näin alkuun mitä tuli mieleen.. huohottimen päivittelin eilen, eihän ne letkut kunnossa olleet. Ohjekirjankin tilasin GM:ltä, veloituksetta napsahti luukusta, soittelivat vielä perään että tulihan varmasti perille. hyvää palvelua Suomen GM:ltä