Saa helpomminkin. Sulakerasiasta ECU:n sulake puoleksi minuutiksi irti, niin nollautuu.TopiKatti kirjoitti:Vikakoodi pitäisi nollautua kun pidät vartin verran akun miinuskaapelia irti. Varmaan heittää uudestaan limppiin jos ei ole nollattu vikamuistia.
Mitähän nyt hajosi.
Re: Mitähän nyt hajosi.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Mitähän nyt hajosi.
Omakohtainen kokemus limbosta tuli, kun yritettiin laittaa open software : http://virtuaalitalo.fi/wiki/stcfwiki/i ... e=SID_info ohjeitten mukaan, niin käynnistettäessä kuului konepellin alta raksutusta, kun klimppi meni päälle. Ajossa en aluksi kiinnittänyt huomiota kaasupolkimen jäykkyyteen, mutta sen tuntuma muuttuu ihan selkeästi epätarkemmaksi ja jäykemmäksi. Kylmäkäynnistyksissä joutuu rummutteleen kaasua ettei sammu.
Open software pois ja klimppi moodin nollaus, niin taas toimi.
Mun softaan ei open softwarea jostain syystä saa...ilmeisesti noi maksulliset softat on kryptattu jotenkin
Open software pois ja klimppi moodin nollaus, niin taas toimi.
Mun softaan ei open softwarea jostain syystä saa...ilmeisesti noi maksulliset softat on kryptattu jotenkin
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.